کد خبر: ۲۰۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۲ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ - 2014April 19
شفا آنلاین:برخی از شهر بازی‌های دنیا دارای وسایل خطرناکی برای تفریح و سرگرمی هستند که افراد باید در هنگام استفاده از آنها بسیار محتاط باشند.
به گزارش شفا آنلاین،دانشمندان لیستی از ترسناک‌ترین و خطرناک‌ترین وسایل بازی الکترونیکی در دنیا را منتشر کرده‌اند. 


 
گفتنی است؛ اغلب افراد علاقمند به تجربه لذت و هیجان در شهر بازی‌های بزرگ در دنیا مشهور به amusement park می‌باشند. 


 
بررسی‌ها نشان می‌دهند، کارشناسان سازنده این وسایل بازی که اغلب قطارهای برقی هستند که در مسیرهای از پیش تعیین شده حرکت می‌کنند با دقت فراوان ایمنی و کنترل این وسایل را تنظیم می‌نمایند.  
 


پژوهشگران خطرناک‌ترین این نوع قطارهای برقی را آن دسته از وسایل می‌دانند که مسیری طولانی، ارتفاع بسیار بالا و پیچش‌های فراوان در طول مسیر خود دارند. 


 
کارشناسان در برخی مواقع برای نجات افراد گیر کرده در ارتفاع که سوار این نوع قطارهای برقی بوده‌اند به ناچار از هلیکوپتر و جرثقیل استفاده می‌نمایند.  
 


پژوهشگران هشدار می‌دهند، افراد سالمند، مادران باردار، افراد مبتلا به فشار خون بالا، افراد چار مشکلات قلبی عروقی و حتی تنفسی و کودکان خردسال از این نوع وسایل بازی استفاده نکنند.

 
 
در برخی از پارک‌های مشهور در دنیا قبل از سوار شدن افراد به این وسایل بازی از آنها "تست سلامت قلب" گرفته می‌شود و افراد پس از کسب مجوز لازم مجاز به سوار شدن به این نوع وسایل بازی می‌شوند. 





غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
mehnoosh
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
0
0
خیلی ترسناک بود
کرمانشاهان بزرگ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۷
0
0
کرمانشـاه ششمین کلانشهر ایران و نهمین شهر پرحمعیت و مرکزیت غرب کشور با داشتن بیش از 5000 اثر دیدنی:
(طاقبستان-بیستون-بازارسنتی کرمانشاه-تکیه معاون الملک-تکیه بیگلربیگی-باغ پرندگان کرمانشاه-باغ گلها کرمانشاه-پارک کوهستان-سراب نیلوفر-غارقوری قلعه-معبد آناهیتا و...)
کرمانشـــاه گهواره تاریخ و تمدن و پایتخت گردشگری
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: