کد خبر: ۱۹۸۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۹ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - 2018June 09
كتاب مراقبتهاي بعد از عمل در بيماران جراحي قلب،نوشته دکترعلی دباغ،استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، توسط انتشارات بين المللي اشپرينگر (Springer Publications) با بيش از ٧٠٠ صفحه محتوا در 22 فصل به زبان انگليسي به چاپ دوم رسيد و بيش از ٢٠ نفر نويسنده از دانشگاههاي طراز اول جهان در تاليف اين كتاب شركت كرده اند.
شفا آنلاین>اجتماعی>كتاب مراقبتهاي بعد از عمل در بيماران جراحي قلب توسط انتشارات بين المللي اشپرينگر (Springer Publications) با بيش از ٧٠٠ صفحه محتوا در 22 فصل به زبان انگليسي به چاپ دوم رسيد و بيش از ٢٠ نفر نويسنده از دانشگاههاي طراز اول  جهان در تاليف اين كتاب شركت كرده اند.

به گزارش شفا آنلاین:مخاطبین کتاب پزشکان جراح قلب، فوق تخصص بیهوشی قلب، فوق تخصص آی سی یو، متخصصان قلب، پرستاران آی سی یو و سی سی یو و دانشجویان پزشکی و دانشجویان سایر رشته ها هستند. مقدمه چاپ اول کتاب را در سال 2014 یکی از بزرگترین جراحان قلب دنیا به نام Lawrence Cohn نوشته بود و مقدمه چاپ دوم را دو نفر از اساتید بنام بیهوشی قلب به نامهای John G. Augoustides و Jacob Gutsche نگارش کرده اند. اين جزو معدود كتابهاي مرجع پزشكي انگليسي از كشور است كه توسط يكي از معروف ترين انتشارات جهان به چاپ دوم رسيده است



عنوان کتاب بدین قرار است:

Postoperative Critical Care for Adult Cardiac Surgical Patients; 2018; Springer Nature

Editors: Dabbagh, Ali, Esmailian, Fardad, Aranki, Sary

لينك كتاب:

https://www.springer.com/gp/book/9783319757469
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: