کد خبر: ۱۹۶۲۰۴
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۰ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 2018May 19
روز دوشنبه شاهد رشد ابرهای تندری در بعد از ظهر و رگبار و رعدوبرق و وزش تند باد موقت در استانهای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل خواهیم بود.

شفاآنلاین>اجتماعی>سازمان هواشناسی اعلام کرده طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه یک سامانه بارشی در برخی نقاط کشور موجب بارندگی خواهد شد.

به گزارش شفاآنلاین،مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: روزهای دوشنبه و سه‌شنبه، گذر تدریجی یک سامانه بارشی از مناطق شمال غرب، غرب، ارتفاعات زاگرس مرکزی و ارتفاعات البرز مرکزی در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب، سبب رشد ناپایداری  و رگبار و رعدوبرق و وزش باد  شدید موقت در برخی نقاط کشور می‌شود.

احد وظیفه افزود: روز دوشنبه شاهد رشد ابرهای تندری در بعد از ظهر و رگبار و رعدوبرق و وزش تند باد موقت در استانهای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل خواهیم بود.

وی ادامه داد: روز سه شنبه نیز رشد ابرهای تندری  در بعد از ظهر،  رگبارو رعدوبرق،  وزش تند باد های موقت و احتمال ریزش تگرگ در استانهای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، ارتفاعات البرز در استانهای البرز و تهران، شمال زنجان و قزوین و مناطقی از زاگرس مرکزی در استانهای چهارمحال و بختیاری، همدان،  مرکزی، کردستان، کرمانشاه و لرستان پیش‌بینی شده است.

برچسب ها: اجتماعی ، سامانه ، بارشی ، هشدار
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: