کد خبر: ۱۸۸۸۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۵ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - 2018March 16
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشور به 50 میلیون نفر خدمات ارائه می‌دهد.

شفا آنلاین>اجتماعی>مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: 3400 میلیارد تومان برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در نظر گرفته شده است.

به گزارش شفا آنلاین:جمشید تقی زاده در جلسه بررسی مشکلات بازنشستگان بروجرد، اظهار کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشور به 50 میلیون نفر خدمات ارائه می‌دهد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین تهدیدها برای مسئولان، روزمرگی است که سبب می‌شود فرصت‌های زیادی را از دست بدهند. تقی زاده بیان کرد: امروز باید فکر و ایده نو برای بازنشستگان کرد و باید نگاه ویژه در بخش بازنشستگی شود.


این مسئول گفت: امروز باید فکری برای بازنشستگان شود چراکه این افراد نسبت به وضعیت معیشت، بهداشت و درمان با مشکلاتی همراه هستند و نیاز است که توجه ویژه‌ای به آنها شود.

وی ادامه داد: دولت با همه مشکلاتی که دارد مصوبات و لوایح خوبی به مجلس داده است.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت:  3400 میلیارد تومان برای همسان‌سازی وضعیت بازنشستگان در نظر گرفته‌شده که از این مبلغ، 2200 میلیارد تومان برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری مدنظر است.

نقی زاده اظهار کرد: برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان 25 هزار میلیارد تومان نیاز است.

وی ادامه داد: در تلاش هستیم تا همان خدماتی که به شاغلین ارائه می‌شود به بازنشستگان نیز ارائه شود و در حال فراهم کردن مقدمات هستیم.

وی بیان کرد: در آینده با سالمندی مواجه هستیم اما نباید این سالمندی با فقر و محرومیت دنبال شود. نقی زاده تصریح کرد: سلامتی بازنشستگان را باید بیشتر دریابیم امیدواریم در آینده خدمات بهتری در بحث سلامت و درمان و بهداشت به آنها ارائه شود.ایسنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: