کد خبر: ۱۸۸۸۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۷ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - 2018March 16
در سال 1390 پروژه مرکز سوانح سوختگی و مرکز غربالگری سرطان در زمینی با زیر بنای 12 هزار متر مربع کلنگ زنی و تاکنون 52 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

شفا آنلاین>اجتماعی>بعدازظهر امروز بیست و پنجم اسفند ماه 96، دکتر جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی به همراه دکتر همتی نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، دکتر شادنوش رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و هیئت رئیسه دانشگاه از پروژه‌های در دست احداث مرکز سوانح سوختگی
و مرکز سرطان، بخش های روان و دیالیز بازدید نمود.

به گزارش شفا آنلاین:دکتر شادنوش رئیس دانشگاه به تشریح مراحل ساخت این پروژه ها پرداخت، همچنین موانع اداری‌ای که مانع پیشرفت سریع تر این پروژه ها می گردد و باعث تاخیر در بهره برداری و ارائه خدمات مورد نیاز مردم شریف استان و استان های مجاور می شود را بیان نمود.


رئیس دانشگاه بیان داشت: در سال 1390 پروژه مرکز سوانح سوختگی و مرکز غربالگری سرطان در زمینی با زیر بنای 12 هزار متر مربع کلنگ زنی و تاکنون 52 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی افزود: بخش های دیالیز و روان جمعا با زیر بنای 3000متر مربع در دست احداث می باشند و مبلغ هزینه شده برای بخش دیالیز با 40 تخت، 8 میلیارد ریال و پیشرفت فیزیکی بخش روان 26 درصد است.

دکتر جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، ضمن تشکر از دست اندر کاران حوزه سلامت استان سمنان در ارتقای زیر ساخت های آموزشی، درمانی و بهداشتی، ابراز امیدواری نمود، ان شاءالله به زودی منابعی در اختیار این دانشگاه قرار خواهد گرفت تا این پروژه‌ها با قوت هرچه بیشتر تکمیل و به بهره برداری برسد و خدمات مورد نیاز مردم عزیز استان سمنان ارائه گردد
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: