کد خبر: ۱۸۵۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۰ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - 2018February 19
در این نشست دکتر شادنوش ضمن خیر مقدم مجدد به کیم سئونگ-هو سفیر کره جنوبی در ایران و هیئت همراه، فعالان اقتصادی استان سمنان، مدیران کل و هئیت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی، از میزبانی سفیر کره جنوبی تقدیر و تشکر نمود
شفاآنلاین>سلامت> شامگاه بیست و نهم بهمن ماه 96، کیم سئونگ-هو سفیر کره جنوبی در ایران، میزبان هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و فعالان اقتصادی این استان بود.

به گزارش شفاآنلاین، در این نشست دکتر شادنوش ضمن خیر مقدم  مجدد به کیم سئونگ-هو سفیر کره جنوبی در ایران و هیئت همراه، فعالان اقتصادی استان سمنان، مدیران کل و هئیت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی، از میزبانی سفیر کره جنوبی تقدیر و تشکر نمود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی(medical) استان سمنان ابراز امیدواری نمود: ان شاء الله این نشست ها بر توسعه روابط این دانشگاه و دیگر دانشگاه های ایران اسلامی با کشور کره جنوبی کمک نماید.

کیم سئونگ-هو سفیر کره جنوبی در ایران در این نشست به تشریح روابط ایران و کره در 1300 سال گذشته پرداخت و گفت: اگر نگاهی به تاریخ روابط ایران و کره در گذشته، داشته باشیم، خواهیم دید که اشتراکات زیادی بین ما و ایران وجود دارد.

  سفیر کره جنوبی در ایران، با اشاره به موقعیت استراتژیک ایران درمنطقه، بیان داشت: ایران علاوه بر موقعیت استراتژیک حساس در منطقه، موقعیت بسیار خوبی برای برقراری ارتباط تجاری با کشورها به ویژه با  کره جنوبی دارد.

وی افزود: کره جنوبی تصمیم دارد ارتباط خود را با کشورهای دیگر بیشتر بر فعالیت های فرهنگی، به ویژه ارتباط با مراکز دانشگاهی برنامه ریزی نماید.

کیم سئونگ-هو گفت: در این سفر بیشترین برنامه های ما در حوزه دانشگاهی است و تلاش می نمائیم ارتباط خود را با دانشگاه (University)علوم پزشکی استان سمنان گسترش دهیم.

 گفتنی است: در حاشیه این ضیافت کیم سئونگ-هو سفیر کره جنوبی در ایران به اتفاق دکتر شادنوش رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، با حضور در اتاق بازرگانی استان سمنان با فعالان اقتصادی دیدار و گفت و گو کرد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: