کد خبر: ۱۸۸۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۰ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - 2018March 11
با توجه به دستورالعمل طرح نوروزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، فعالیت ستاد نوروری این دانشگاه از ساعت 8 صبح روز جمعه 96/12/25 آغاز و تا پانزدهم فروردین ماه 97 ادامه خواهد داشت
شفاآنلاین>سلامت> ظهر نوزدهم اسفند ماه 96، جلسه ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با حضور دکتر مهدی شادنوش رئیس دانشگاه، معاونین دانشگاه، روسای شبکه‌های بهداشت و درمان و بیمارستان‌های تابعه دانشگاه، مدیرکل انتقال خون، روسای نظام پزشکی شهرستانهای سمنان، دامغان و گرمسار، نمایندگانی از سازمان تامین اجتماعی، هلال احمر و جمعی از مدیران ستادی دانشگاه در سالن امام جواد (ع) برگزار شد.

به گزارش شفاآنلاین، در این جلسه، دکتر امیدیان رئیس ستاد نوروزی 97 دانشگاه، گفت: با توجه به دستورالعمل طرح نوروزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، فعالیت ستاد نوروری این دانشگاه از ساعت 8 صبح روز جمعه 96/12/25 آغاز و تا پانزدهم فروردین ماه 97 ادامه خواهد داشت.

دکتر مهدی شادنوش رئیس دانشگاه علوم پزشکی(medical) استان سمنان، ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و تقدیر از خدمات ارزشمند خادمان حوزه سلامت این دانشگاه در یک سال گذشته،بیان کرد: بیمارستان‌های تحت پوشش این دانشگاه و مراکز درمانی استان در تعطیلات نوروز 97  در آماده باش کامل هستند و پزشکان و پرسنل درمانی در این ایام حضور کامل خواهند داشت.

رئیس دانشگاه، بیان داشت: به امید خدا در تعطیلات نوروز 97، هیچ بیمارستان و مرکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با کمبود پزشک و پرسنل مواجه نخواهد بود و قبل از شروع ایام تعطیلات هماهنگی و هم‌فکری‌های لازم پیرامون حضور فیزیکی هیئت رئیسه دانشگاه، پزشکان و پرسنل انجام شده و برنامه‌های آنکالی افراد مشخص خواهد شد.

دکتر گوهری معاون درمان دانشگاه (University)ضمن بیان گزارشی از روند فعالیت‌های سنوات گذشته و بیان مهمترین نقاط ضعف و قوت به تبیین راهکارهای لازم با هدف ارائه خدمات هرچه مطلوب‌تر و بهتر به شهروندان و مسافران نوروزی در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی پرداخت

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان نیز در این جلسه گفت: یکی از مهمترین اقدامات این معاونت در ستاد نوروزی اعزام اکیپ های بازرسان بهداشت محیط از اول اسفند تا پانزدهم فروردین برای نظارت بر مراکز توزیع مواد غذایی، رستوران ها، هتل ها و اماکن عمومی بین راهی می باشد. تا سلامت مواد غذایی در سطح استان مورد بررسی قرار گیرد.

در ادامه حاضرین درجلسه در خصوص برنامه های ستاد نوروزی97 به بحث و تبادل نظر پرداخته و تصمیمات لازم پیرامون حوزه های ستادی دانشگاه، بهداشتی، درمانی، غذا و دارو، اورژانس 115 اتخاذ گردید
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: