کد خبر: ۱۸۸۸۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۳ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - 2018March 16
عصر امروز بیست و پنجم اسفند ماه 96، پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با حضور دکتر جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح گردید.

شفا آنلاین>چامعه پزشکی>عصر امروز بیست و پنجم اسفند ماه 96، پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با حضور دکتر جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح گردید.

به گزارش شفا آنلاین:دکتر مهدی شادنوش رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگاران، بیان داشت: این پروژه در ضلع جنوبی مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان با زیربنای 2200 متر مربع احداث شده است.

رئیس دانشگاه بیان کرد: ساخت این پروژه در سال 1394 آغاز و با کمک خدای متعال و همیاری همکاران ارجمندم در دانشگاه، امروز توسط دکتر جان بابایی معاون محترم وزیر بهداشت به بهره برداری رسید.

وی افزود:  72 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت، تجهیز و بهره برداری این پلی کلینیک هزینه شده که از محل اعتبارات ابلاغی وزارت در طرح تحول نظام سلامت و منابع عمرانی دانشگاه تأمین‌ شده است.

دکتر جان بابایی معاون درمان وزیر بهداشت، ضمن قدردانی از زحمات مسئولین حوزه سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، بیان داشت: با توجه به شرایط و وضعیت کنونی کشور در حال حاضر، اتمام و به بهره برداری رساندن پروژه‌های عمرانی، بهداشتی و درمانی کار بزرگی است و این امر نشان از همت والا و دلسوزی دست اندرکاران حوزه سلامت می باشد که علاوه بر ارائه خدمات با کیفیت تلاش می نمایند که این خدمات در فضایی مناسب و در شان مردم شریف استان ارائه گردد.

گفتنی است: در حاشیه این مراسم، دکتر جان بابایی از پروژه پد هلی کوپتری مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر نیز بازدید نمود.

لازم به ذکر است: پد هلیکوپتری مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان دارای زیر بنای 2500 متر مربع می باشد که ساخت این پروژه از اوایل سال جاری آغاز و برای تکمیل آن مبلغ 4 میلیارد و 200 میلیون ریال هزینه شده است.

شایان ذکر است: در این مراسم، دکتر همتی نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، دکتر شادنوش رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دانایی فرماندار سمنان، هیئت رئیسه دانشگاه و جمعی از مدیران دانشگاه نیز حضور داشتند.

 

 
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: