کد خبر: ۱۸۰۷۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۰ - ۱۹ دی ۱۳۹۶ - 2018January 09
مهدهای کودک که فعالیت قانونی دارند باید مجوز فعالیت خود را در دید خانواده ها قرار دهند و البته در تابلو آنها نیز عنوان بهزیستی قید می شود
شفاآنلاین>اجتماعی> معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران از افزایش تعداد مهدهای غیرقانونی خبر داد و گفت: باید تکلیف این مهدها مشخص شود.

به گزارش شفاآنلاین، احمد خاکی افزود: در حال حاضر مهدهای کودکی که زیر نظر سازمان بهزیستی استان تهران هستند از سازمان مجوز فعالیت دارند و تمامی استانداردهای لازم را دارا هستند.

وی با اشاره به اینکه خانواده ها برای ثبت نام فرزندانشان حتما به مجوز سازمان(Organization) بهزیستی توجه کنند، گفت: مهدهای کودک که فعالیت قانونی دارند باید مجوز فعالیت خود را در دید خانواده ها قرار دهند و البته در تابلو آنها نیز عنوان بهزیستی قید می شود.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران اظهار داشت: در حال حاضر برخی مهدهای کودک به صورت غیرقانونی فعالیت می کنند و زیر نظر سازمان بهزیستی نیستند به همین دلیل نمی توانیم بر نحوه عملکرد و اقدامات آنها نظارت کنیم بنابراین در صورت بروز مشکل و تخلف امکان پیگیری نیز وجود نخواهد داشت.

وی از والدین درخواست کرد به منظور جلوگیری از مشکلات(Difficulties) در مهدهای کودک، فرزندان خود را در مهدهای غیرقانونی ثبت نام نکنند.

خاکی با اشاره به اینکه تعداد مهدهای غیرقانونی در حال افزایش است، تاکید کرد: متاسفانه سازمان بهزیستی امکان برخورد با این مهدها را ندارد و باید سازمانهای ذیربط در این خصوص اقدام کنند.

 وی در مورد وضعیت مهدهای قانونی استان تهران نیز گفت: متاسفانه برخی از مهدهای کودک در حال ورشکستگی هستند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: