کد خبر: ۱۶۳۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۰ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - 2017August 17
آمارهای منتشر شده در اسکاتلند حاکی از آن است که در سال ۲۰۱۶ میلادی در مجموع ۸۶۷ مورد فوتی مرتبط با مواد مخدر ثبت شده که این آمار نسبت به سال ۲۰۱۵ افزایش ۲۳ درصدی داشته است.

شفا آنلاین>اجتماعی>با افزایش نرخ مرگ و میر و تلفات مرتبط با مواد مخدر(drugs) در اسکاتلند از دولت این کشور درخواست شد تا در سیاست‌های مقابله کننده با مواد مخدر بازبینی کند.

به گزارش شفا آنلاین،آمارهای منتشر شده در اسکاتلند حاکی از آن است که در سال ۲۰۱۶ میلادی در مجموع ۸۶۷ مورد فوتی مرتبط با مواد مخدر ثبت شده که این آمار نسبت به سال ۲۰۱۵ افزایش ۲۳ درصدی داشته است.

کارشناسان با بیان اینکه در مدت یک دهه مرگ و میر مرتبط با مواد مخدر(drugs) دو برابر افزایش یافته اظهار داشتند: موارد فوتی مرتبط با ماده مخدر در اسکاتلند برای سومین سال رکورد بالایی داشته است.

در حال حاضر نرخ مرگ و میر مرتبط با مواد مخدر در اسکاتلند به ازای هر یک میلیون نفر ۲۴۷ مورد است که در میان کشورهای اروپایی بالاترین نرخ را دارد. میانگین فوتی‌های مرتبط با مواد مخدر در اتحادیه اروپا به ازای هر یک میلیون نفر ۲۱.۳ نفر است.

به گزارش روزنامه ایندیپندنت، تقریبا سه چهارم مرگ و میرهای مرتبط با مواد مخدر در اسکاتلند در میان افراد بالای ۳۵ سال است و اکثریت قربانیان مرد هستند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: