کد خبر: ۱۶۰۰۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۰ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - 2017July 23
دفتر فنی و مهندسی این سازمان به منظور پیگیری و اجرای سیاست های سازمان تامین اجتماعی در پروژه های ساخت و ساز، نیازمند ارتقای کیفیت، زمان اجرایی و بودجه و هزینه واقعی پروژه هاست.
شفا آنلاین>اجتماعی>مدیر کل دفتر فنی و مهندسی سازمان(Organization) تامین اجتماعی از تامین نیروی انسانی متخصص این دفتر در سطوح ستادی، استانی، اجرایی و موسسات و شرکت های تابعه این سازمان خبر داد.

به گزارش شفا آنلاین،علی فرج زاده ها اظهار کرد: دفتر فنی و مهندسی این سازمان به منظور پیگیری و اجرای سیاست های سازمان تامین اجتماعی در پروژه های ساخت و ساز، نیازمند ارتقای کیفیت، زمان اجرایی و بودجه و هزینه واقعی پروژه هاست.

وی با بیان اینکه برای رسیدن به سه هدف یادشده، ملزم به بسترسازی و ایجاد ساختار تشکیلاتی جدید شدیم، گفت: بر اساس ساختار جدید، تکمیل بدنه کارشناسی و تامین نیروی انسانی متخصص، در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در ساختار جدید تشکیلاتی، ٣٣ نیروی کمی و کارشناسی لحاظ شد که با توجه به نیروهای موجود، جذب ٢٠ کارشناس متخصص دیگر ضروری به نظر می رسید.

فرج زاده ها تصریح کرد: جذب نیروی انسانی متخصص در دفتر فنی و مهندسی سازمان تامین اجتماعی، در پنج گروه تخصصی و حرفه ای شامل برنامه ریزی و توسعه، طراحی و محاسبات، نظارت و کنترل پروژه، نظارت بر تعمیرات و نگهداری و پیمان و قراردادها و همچنین در دو معاونت شامل طرح و برنامه و نظارت دیده شده است.

وی افزود: جذب نیروی متخصص(Expert) این دفتر، از بین فارغ التحصیلان رشته های مهندسی عمران، مکانیک، برق، معماری، تجهیزات پزشکی، شهرسازی و حسابداری و حقوق و صرفا از طریق فراخوان عمومی و انجام مصاحبه فنی و تخصصی انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه متقاضیان باید دارای مدرک کارشناسی و بالاتر در رشته های تحصیلی یادشده، حداقل هفت سال تجربه کاری مرتبط و حداکثر ٣٥ سال سن باشند، گفت: کیفیت سوابق برای دفتر فنی و مهندسی سازمان تامین اجتماعی، بسیار مهم است.

مدیرکل دفتر فنی و مهندسی سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد: این دفتر درصدد است به طور ضابطه مند، نیروهای صد در صد کیفی را جذب کند.براساس آمار، سازمان تامین اجتماعی اکنون حدود 70 هزار نیروی انسانی دارد که این شمار به 42 میلیون بیمه شده 18 نوع خدمت ارائه می دهند.
برچسب ها: اجتماعی ، سازمان ، مهندسی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: