کد خبر: ۱۵۵۹۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۰ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - 2017June 17
این طرح سال گذشته نیز اجرا شد که طی آن حدود ۵۰۰۰ بیمار ویزیت شدند و آزمون‌های تصویربرداری در مرکز تصویربرداری پزشکی پارسیان وابسته به بنیاد بیماری‌های نادر ایران روی آن‌ها انجام شد.

شفا آنلاین>سلامت>طرح "نسخه‌های شفابخش رمضان ۲" با همکاری بنیاد بیماری‌های نادر ایران و تولیت امامزاده صالح (ع) از نیمه دوم رمضان از ساعت ۱۸ تا ۲۲ در حال اجراست.

به گزارش شفا آنلاین،این طرح  سال گذشته نیز اجرا شد که طی آن حدود ۵۰۰۰ بیمار ویزیت شدند و آزمون‌های تصویربرداری در مرکز تصویربرداری پزشکی پارسیان وابسته به بنیاد بیماری‌های نادر ایران  روی آن‌ها انجام شد.

 
شکیبا پردل - مدیر روابط عمومی این بنیاد درباره جزییات طرح نسخه‌های شفابخش رمضان گفت: هدف اصلی ما از اجرای این طرح انجام آزمون‌های غربالگری(Screening) و تشخیصی مانند سنجش تراکم استخوان، سونوگرافی و فشارخون برای عموم شهروندان است. در این طرح ۱۵ روزه مراجعان می‌توانند در صحن امامزاده صالح (ع) نزد پزشکان متخصص زنان و زایمان، عفونی و داخلی،  ماما، اعصاب و روان و عمومی ویزیت شوند.

بنابر اعلام روابط عمومی بنیاد بیماری‌های نادر، به گفته وی هزینه دریافت این خدمات و همچنین استفاده از خدمات مرکز  تصویربرداری پزشکی پارسیان رایگان است.

 علی داودیان - مدیرعامل بنیاد بیماری‌های نادر نیز در این خصوص گفت: یکی از راه‌های پیشگیری(prevention) از بروز بیماری‌های ژنتیکی و نادر، تشخیص زود هنگام و کنترل آنها است و هدف ما از اجرای چنین طرح‌هایی کمک به قشر کم درآمد جامعه برای جلوگیری از بروز بیماری است.  یکی از فواید این طرح استفاده از فضای معنوی ساعات نزدیک افطار در امامزاده صالح (ع) است که زائرین حرم مطهر نیز می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

برچسب ها: غربالگری ، سلامت ، فشارخون
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: