کد خبر: ۱۴۴۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۰ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - 2017March 07
وزیر کشور از واگذاری مسئولیت جمع آوری معتادان متجاهر به سازمان بهزیستی کشور خبر داد

شفا آنلاین>اجتماعی>وزیر کشور از واگذاری مسئولیت جمع آوری معتادان متجاهر به سازمان بهزیستی کشور خبر داد و گفت: همه دستگاه ها مکلفند به بهزیستی در جمع آوری معتادان متجاهر کمک کنند.
به گزارش شفا آنلاین، عبدالرضا رحمانی فضلی روز سه شنبه در یکصد و سی و سمین جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور که با حضوراعضای این ستاد در وزرات کشور برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح جمع آوری معتادان متجاهر از دو ماه پیش به بهزیستی واگذار شده بود که امروز مقرر شد به صورت رسمی این کار با جدیت دنبال شود.

وزیر کشور با اشاره به طرح جمع آوری معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر(drugs) در 12 استان کشور نیز گفت: این طرح از روز 20 اسفند جاری آغاز می شود و تا خرداد سال 96 ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه یکی از طرح های مهم انجام شده در حوزه مواد مخدر را تقویت امر مقابله با قاچاق این مواد عنوان کرد و گفت: تا پایان بهمن ماه امسال موفق شدیم 655 تن مواد مخدر و انواع روان گردان را کشف و ضبط کنیم.


وی اضافه کرد: جلسه امروز با هماهنگی همه دستگاه ها برگزار شد و در امر مقابله با اعتیاد و جمع آوری معتادان متجاهر، کارها به خوبی به پیش می رود.
رحمانی فضلی خاطرنشان کرد: همچنین در جلسه امروز مقرر شد تا طرح ملی مبارزه با مواد مخدر را ابلاغ و اجرا کنیم.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: