کد خبر: ۱۴۰۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۰ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - 2017January 29
امروز به جایی رسیده ایم که دیگر آسیب های اجتماعی را در کشور پنهان نمی کنند و این تعمدی نیست.

شفا آنلاین:رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران با بیان اینکه گستردگی آسیب های اجتماعی به سمت کودکانه شدن درحال تغییر مسیر است؛ گفت: باید خانواده ها را در مقابله با این آسیب ها بازتوان کنیم.
به گزارش شفا آنلاین،'سید حسن موسوی چلک' روز یکشنبه در آیین آغاز به کار نشست منطقه ای کارشناسان مسئول دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی بهزیستی کشور در یزد افزود: امروز به جایی رسیده ایم که دیگر آسیب های اجتماعی را در کشور پنهان نمی کنند و این تعمدی نیست.
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد بهزیستی با تشریح وضعیت آسیب های اجتماعی در کشور خاطر نشان کرد: خوشحال نیستیم که وضعیت آسیب ها اینگونه است اما از اینکه نگاه به آنها در حال تقویت است ابزار خرسندی می کنیم.
موسوی چلک با بیان اینکه سیاستگذاری و برنامه ریزی های کشور باید از حاشیه به متن ورود پیدا کند اظهار داشت: هنوز به این باور نرسیده ایم که نگاه غیر سیاسی و امنیتی به آسیب های اجتماعی داشته باشیم.
وی به ارتباط آسیب های اجتماعی و جرائم اشاره کرد و گفت: راهی جز این نیست که با توجه به این حوزه از بروز آسیب های اجتماعی در فرد و خانواده پیشگیری کنیم.
رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران با بیان اینکه نظام رصد آسیبهای اجتماعی باید به بهزیستی واگذار شود اظهار داشت: هیچ سازمانی به اندازه بهزیستی در سطوح مختلف پیشگیری از آسیب های اجتماعی فعالیت ندارد.
نشست منطقه ای کارشناسان مسئول دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی و مسئولان فنی مراکز غیردولتی بهزیستی با حضور 40 نفر از این کارشناسان با موضوع خانه امن در یزد آغاز شده و دو روز ادامه دارد.
در این نشست در زمینه آسیب های اجتماعی و راههای پیشگیری از ان بحث و تبادل نظر می شود.
برچسب ها: اجتماعی ، بهزیستی ، آسیب
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: