کد خبر: ۱۲۶۷۶۸
تاریخ انتشار: ۰۰:۳۰ - ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - 2016October 13
شفا آنلاین>اجتماعی> وب سایت مشهور ePsyclinic.com که در حوزه روان شناسی فعالیت می کند؛ به تازگی نرم افزار کاربردی جدیدی با نام ‘ePsyClinic Lite Android’ را معرفی کرده است که می تواند به افرادی که از اضطراب و پریشانی رنج می برند کمک کرده و شرایط روحی آن ها را بهبود ببخشد.
به گزارش شفا آنلاین،بر اساس اطلاعات منتشر شده در این رابطه، افرادی که دچار اضطراب هستند می توانند با در اختیار داشتن نرم افزار فوق الذکر در هر لحظه با روان شناسان در ارتباط بوده و راهنمائی های لازم را از آن ها دریافت کنند. این نرم افزار کاربردی، نخستین نمونه از نرم افزارهای حوزه روان شناسی است که به افراد دارای مشکلات روان شناختی در زمینه های مختلف یاری رسانده و اطلاعات و راهنمائی های مورد نیاز آن ها را ارائه می کند.

از دیگر موارد مهم و قابل ذکر این نرم افزار، عدم نیاز به رزرو وقت ملاقات با پزشکان و روان شناسان بوده و افراد می توانند از طریق این نرم افزار به طور سریع و در هر زمانی با کارشناسان مورد نظر خود ارتباط برقرار کنند. به گفته طراحان و سازندگان این نرم افزار کاربردی، ‘ePsyClinic Lite Android’ یک انقلاب در ارائه خدمات و روش های درمانی به بینماران حوزه روان شناسی محسوب می شود.

در این نرم افزار همچنین امکان دسترسی رایگان به بسیاری از منابع اطلاعاتی مانند مقالات علمی مرتبط با موضوع مد نظر کاربران وجود دارد که به آن ها اطلاعات بیشتری برای مواجهه با مشکلاتشان ارائه داده و می تواند مفید باشد. حجم این نرم افزار کاربردی تنها 2.40 مگا بایت بوده و استفاده از آن نیز برای همه کاربران بسیار ساده و قابل فهم است.

شیپرا داور Shipra Dawar بنیانگذار و مدیر ارشد ePsyClinic در مراسم رو نمائی از این نرم افزار کاربردی اعلام کرد: در این نرم افزار اصلی ترین هدف ما ارائه خدمات مفید و مناسب به افرادی است که نیازمند کمک های روحی هستند. با کمک ‘ePsyClinic Lite Android’ همه مردم می توانند پاسخ های مقتضی با مشکلات خود را دریافت کرده و به اطلاعات مورد نیازشان در زمینه بهداشت روانی دسترسی پیدا کنند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: