کد خبر: ۳۴۷۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۰ - ۲۶ تير ۱۴۰۳ - 2024July 16
موهای زیر پوستی معمولاً یک برآمدگی قرمز ملتهب یا مجموعه ای از برجستگی ها هستند که شبیه به جوش های کوچک دیده می شوند
شفاآنلاین:سلامتموهای زیرپوستی موهایی هستند که در جهت اشتباه رشد می کنند. خلاص شدن از شر آنها می تواند حتی چالش برانگیزتر از خلاص شدن از شر جوش هایتان باشد، اما چند درمان طبیعی عالی وجود دارد که می توانید امتحان کنید.

موهای زیر پوستی چگونه ایجاد می شوند؟
به گزارش شفا آنلاین:موهای زیر پوستی زمانی تشکیل می شوند که مو نتواند از منافذ مسدود شده پوست عبور کند و مجبور می شود تا دوباره به سمت داخل برگردد و حلقه شود.

موهای زیر پوستی معمولاً یک برآمدگی قرمز ملتهب یا مجموعه ای از برجستگی ها هستند که شبیه به جوش های کوچک دیده می شوند. گاهی اوقات، شما می توانید به وضوح رشد مو را در جهت اشتباه مشاهده کنید، اما نه همیشه. موی رشد کرده همچنین می تواند به زخم دردناک و پر از چرک تبدیل شود.

برخی از شرایطی که ممکن است با موهای زیر پوستی اشتباه گرفته شوند عبارتند از آکنه، اگزما، کیست، کراتوز پیلاریس، بثورات حرارتی، زرد زخم، پسوریازیس پوسچولار و مولوسکوم کونتاژیوزوم

علائم موی زیر پوستی
موهای زیر پوستی بیشتر در صورت، به ویژه در اطراف ناحیه ریش برای مردان دیده می شود. مناطقی که اغلب تراشیده می‌شوند مانند چانه، گونه‌ها و گردن به‌عنوان مکان‌های رایج موهای زیر پوستی شناخته می‌شوند. هم برای مردان و هم برای زنان، موهای زیر پوستی اغلب در زیر بغل، ناحیه شرمگاهی و پاها نیزدیده می‌شوند، مناطقی که معمولاً حذف موهای زائد به طور منظم انجام می‌شود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: