کد خبر: ۱۲۴۵۸۹
تاریخ انتشار: ۰۴:۳۰ - ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - 2016September 26
شفا آنلاین>اجتماعی>بر اساس آمارهای رسمی، تعداد سیگاری‌ها در انگلستان به پایین‌ترین سطح خود با نرخ کمتر از یک نفر در هر 6 بزرگسال رسیده است.

 به گزارش شفا آنلاین،  به گفته اداره بهداشت عمومی انگلستان (PHE)، در دسترس بودن ابزارهای کمک به ترک مانند سیگار الکترونیکی، به افراد بیشتری برای از بین بردن این عادت کمک می‌کند.

       مقامات بهداشتی می‌افزایند آنان امیدوارند تا چالش‌های ترک سیگار امسال به ترک سیگاری‌های بیشتری بینجامد. با این حال، گروه‌های فشار مانند سازمان خیریه «اَش» که برای منع استعمال دخانیات تلاش می‌کند، از دولت بریتانیا برای کاهش هزینه در زمینه کمپین‌های رسانه‌ای ضد سیگار انتقاد می‌کنند.

       آخرین آمارها از سال ۲۰۱۵ نشان می‌دهد که 9/16 درصد از بالغین در انگلستان سیگار می‌کشند. بیشترین مقدار کاهش استعمال دخانیات در ۴ سال اخیر را می‌توان در منطقه ولز جنوبی مشاهده کرد که درصد سیگاری‌ها در آن از 7/18 به 5/15درصد رسیده است. همچنین این میزان در شمال شرقی بریتانیا از ۲۲ به 7/18 و در یورکشایر و هامبر از 9/21 به 6/18 درصد کاهش یافته است.

       با اینکه شگفت‌انگیز است که در انگلستان تعداد سیگاری‌های سابق بیش از دو برابر سیگاری‌های کنونی است، هنوز نزدیک به هفت میلیون نفر به صورت منظم دخانیات مصرف می‌کنند.

       بررسی اخیر از تمایل خریداران آشکار کرد که در دو سال گذشته، یک افت ۲۰ درصدی در فروش سیگارها در انگلستان و ولز رخ داده است. معرفی بسته‌بندی‌های استاندارد شده و هشدارهای بهداشتی باعث حذف برندهای فریبنده و اطمینان از ایمنی و کیفیت آن‌ها شده که بسیاری از سیگاری‌ها، این موضوع را برای ترک کردن مفید می‌دانند.

       از حدود 5/2 میلیون نفری که سال پیش برای ترک اقدام کردند، ۲۰ درصد موفق بودند که بالاترین میزان موفقیت ثبت شده و بسیار بیشتر از 6/13 درصد در شش سال گذشته است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: