کد خبر: ۱۱۴۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۰ - ۱۵ تير ۱۳۹۵ - 2016July 05
شفا آنلاین>اجتماعی>مشخص نیست با هجمه های اخیر به شبکه بانکی و کارکنان بانک ها و موسسات اعتباری آیا امسال نیز پاداش عید فطر پرداخت می شود یا خیر؟
به گزارش شفا آنلاین،این روزها پرداخت پاداش به کارکنان بانک ها و موسسات مالی و اعتباری به شدت زیر ذره بین بوده و مدیران و مسئولان امر با دستانی لرزان اقدام به پرداخت می کنند.

چند روز پیش نیز وزیر اقتصاد در بخشنامه ای که فارغ از متن آن، فضای پرداخت پاداش و تسهیلات رفاهی به کارکنان بانک ها و موسسات مالی و اعتباری را به شدت تحت الشعاع قرار داد.


حال مشخص نیست با هجمه های این چند روز اخیر و فشاری که بر مدیران عامل بانک ها و موسسات مالی و اعتباری بوجود آمده آیا حاضر به امضای پاداش هستند یا خیر؟

نخستین روز خجسته که معمولا مدیران عامل بانک ها و موسسات مالی و اعتباری همانند بسیاری از سازمان ها دست به جیب شده و پاداشی را برای کارکنان خود در نظر می گیرند عید فطر است.

معمولا در سال های گذشته برخی بانک های دولتی و خصوصی خاص و متمول (و نه همه بانک ها) برای این عید بزرگ مسلمانان پاداش هایی چون اضافه کاری حدودا ۱۰۰ ساعته در نظر می گیرند.


البته متاسفانه این رویه در همه بانکها و موسسات جاری نبوده و تنها برخی بانک ها اقدام به چنین کاری می زنند.

به نظر می رسد امسال با توجه به بخشنامه اخیر وزارت اقتصاد و همچنین هجمه فیش های حقوقی نجومی خبری از پرداخت پاداش عیر فطر نباشد.

کارکنان بانک ها و موسسات مالی و اعتباری می توانند نظرات خود را در این زمینه و اینکه امسال پرداختی در این روز بوده و یا خیر را در قسمت نظرات درج نمایند.
 
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: