کد خبر: ۱۱۲۸۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۰ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - 2016June 20
شفا آنلاین>اجتماعی>شرکت مخابرات استان تهران با اشاره به قطعی تلفن ثابت مشترکان منطقه شهران تهران به دلیل انفجار لوله گاز، از امکان انتقال شماره تلفن ثابت این مشترکان روی تلفن همراه خبر داد.

به گزارش شفا آنلاین،شرکت مخابرات استان تهران اعلام کرد: ارتباط تلفنی بخش‌های شمالی و شرقی منطقه شهران که بر اثر انفجار لوله گاز قطع و یا دچار اختلال شده بودند، با تلاش شبانه روزی پرسنل شرکت مخابرات استان تهران برقرار شد.

مشترکان قسمت های جنوبی و اصلی منطقه شهران که تلفن ثابت آنان در اثر حادثه انفجار لوله گاز قطع و یا دچار اختلال شده است در صورت نیاز ضروری می‌توانند با توجه به تعرفه های این سرویس با مراجعه به مراکز مخابراتی و استفاده از سرویس انتقال مکالمه نسبت به انتقال شماره تلفن های ثابت روی شماره های همراه خود اقدام کنند.

مخابرات تاکید کرد: با توجه به از بین رفتن زیر ساختهای شبکه مخابراتی در قسمتهای جنوبی و اصلی منطقه شهران، مشترکان این بخش با توجه به ضرورت می توانند تا رفع کامل اختلال های تلفنی با مراجعه به مراکز مخابراتی و استفاده از سرویس انتقال مکالمه نسبت به انتقال شماره تلفن های ثابت روی شماره های همراه اقدام کنند.

براساس اعلام مخابرات، حجم عملیات و خسارت وارده بر تاسیسات و کابل های مخابراتی بسیار گسترده برآورد شده است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: