کد خبر: ۱۱۰۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۰ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - 2016June 04
شفا آنلاین>اجتماعی>مدیرکل حمایت های اجتماعی کمیته امداد امام خمینی (ره)‌ با اشاره به قرار داشتن 40 هزار مددجوی کمیته امداد در صف دریافت جهیزیه،‌از صفر شدن این صف به کمک خیرین در سال جاری خبر داد.

به گزارش شفا آنلاین،رضا نوروزی با تاکید براینکه ازدواج به هنگام، آسان و پایدار مددجویان از جمله اهداف کمیته امداد است، اظهارکرد: افزایش 20 درصدی اعتبارات پرداخت جهیزیه و همچنین بهره گیری از کمک خیرین از جمله بر نامه‌های کمیته امداد برای به صفر رساندن افراد منتظر دریافت جهیزیه است.
وی تعداد جهیزیه اعطایی امداد در هر سال را حدود 70 هزار تا 80 هزار جهیزیه اعلام کرد و گفت: این در حالی است که سالانه به صد هزار جهیزیه نیاز داریم.
نوروزی با اعلام این که هم اکنون 40 هزار مددجو در صف انتظار اخذ جهیزیه قرار دارند، افزود: امیدواریم با مشارکت خیرین دیگر با چنین مشکلی روبه رو نباشیم.
نوروزی بدون اشاره به وقوع ازدواج مددجویان درهرسال، از وقوع 30 هزار ازدواج مجدد در بین مددجویان کمیته امداد در هر سال خبر داد.
وی در این باره متذکر شد:‌ به این افراد نیز جهیزیه پرداخت می شود.
این مدیرکل کمیته امداد در مورد زمان لغو مستمری مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) پس از ازدواج گفت: لغو مستمری این افراد به نظر مددجو ارتباط دارد ولی بیشتر این افراد به دلیل تمکن مالی همسرشان دیگر نیازی به مستمری امداد ندارند.
وی درباره بیمه فرزندان مددجویان کمیته امداد گفت:بیمه فرزندان این افراد به قوت خود باقی خواهد ماند و با ازدواج مجدد مادر لغو نمی شود.
برچسب ها: ازدواج ، کمیته ، جهیزیه
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: