کد خبر: ۱۰۲۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۵ - ۱۳ فروردين ۱۳۹۵ - 2016April 01
شفا آنلاین>اجتماعی>مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران گفت: نامه رسان های این شرکت برای اطلاع دادن به شهروندان از تحویل شدن مرسوله به مقصد، به تلفن همراه هوشمند ویژه تجهیز می شوند.

 به گزارش شفا آنلاین،«حسین مهری»  افزود: با تلفن های همراه هوشمند به محض رسیدن مرسوله به مقصد، فرستنده از تحویل مرسوله و امضای تحویل گیرنده مرسوله آگاه می شود؛ حتی می تواند امضای تحویل گیرنده مرسوله را نیز در تلفن همراه خود دریافت کند.
وی به توافق انجام شده با یکی از اپراتورهای تلفن همراه برای ارائه سیم کارت های ویژه این امر اشاره کرد و گفت: سال 95 با اجرای این طرح، سرنوشت همه مرسوله ها بیش از پیش روشن و شفاف می شود و هر فردی می تواند از زمان دقیق تحویل مرسوله خود آگاه شود؛ ضمن آنکه این امر، سرعت سیر مرسوله را نیز افزایش می دهد.
مهری، تکمیل بحث خدمات ویژه شهروندی در سال 95 را از دیگر برنامه های پیش روی این شرکت برشمرد و گفت: شهروندان با تکمیل این خدمت در سال 95 می توانند همه کالاهای مورد نیاز خود را در منزل دریافت کنند.
به گفته مدیرعامل شرکت پست، شهروندان می توانند با شماره گیری 193 همه خریدهای خود را انجام دهند، پس از سفارش غذا آن را به صورت گرم دریافت کنند، بلیت سینمای مورد نظر خود را بگیرند و همه جابه جایی کالاها را بدون نیاز به تردد در سطح شهرها انجام دهند.
وی همکاری با مرکز آمار برای سرشماری در سال آینده را یکی از برنامه های پیش روی شرکت پست معرفی کرد و گفت: پست با تکمیل طرح نشانی استاندارد ایرانیان، آن را در اختیار مرکز آمار ایران قرار می دهد.
مهری، هوشمندسازی پست را از برنامه های سال آینده این شرکت عنوان کرد؛ به این معنی که هر شهروند بتواند خدمات مورد نیاز خود را در منزل از طریق تلفن، اینترنت و تلفن همراه دریافت کند.
مدیرعامل شرکت پست از حضور موثرتر این شرکت در عرصه تجارت بین الملل در سال 95 خبر داد و افزود: بحث امانات تجاری به شدت مورد توجه قرار خواهد گرفت تا پست، امینی برای بازرگانان شود.
وی به تغییر نیازهای مردم اشاره کرد و گفت: پست همگام با این دگرگونی ها تغییر خواهد کرد زیرا معتقد است اگر تغییر نکند حذف می شود.
مهری توسعه پست لجستیک، پست الکترونیک و راه اندازی ایمیل پستی برای تجمیع خدمات مختلف را از دیگر برنامه های شرکت برای امسال بیان کرد.
مدیرعامل شرکت افزود: با توجه به اجرای برجام، دیدار با مقام های مختلف پستی برخی کشورهای جهان برای تبادل اطلاعات با هدف افزایش پویایی در رقابت از هدف هایی است که امسال با جدیت بیشتری دنبال می شود.
وی همچنین برقراری روابط بین بانکی سوئیفت بعد از لغو تحریم ها یادآورشد و افزود: همانگونه که این موضوع به رونق تجارت بین المللی کمک و حجم مراودات را زیاد می کند، فعالیت های پستی را نیز افزایش می دهد.
مهری گفت: هرچه فضا بازتر و ارتباطات ایران با جهان بیشتر شود، رونق فعالیت های پست را به دنبال خواهد داشت.
مدیرعامل شرکت پست به مطرح شدن بحث هاب(قطب) هوایی ایران در زمینه پست اشاره کرد و افزود: هاب هوایی با افزایش مراوده های هوایی ایران تحقق می یابد؛ زیرا مراجعه شمار بیشتری از هواپیماها به کشور، سرعت سیر محصول ها و تشکیل هاب هوایی را منجر می شود.
وی با یادآوری اینکه پیش از دولت یازدهم شرکت پست فقط با یک شرکت هوایی خارجی قرارداد همکاری داشت، گفت: با آمدن دولت تدبیر و امید اکنون با پنج کشور قرارداد همکاری داریم و هر چه پرواز ایرلاین ها به کشورمان بیشتر شود، سرعت سیر مرسوله ها افزایش می یابد و رضایت مردم را به دنبال دارد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: