کد خبر: ۱۰۲۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲:۰۰ - ۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - 2016March 31
شفا آنلاین>اجتماعی>رئیس اداره پیش بینی و پیش آگاهی های جوی اداره کل هواشناسی استان تهران گفت: تهران در 13 فرودین روز طبیعت بارانی و سرد است و این بارش در ارتفاعات پایتخت بیشتر است.

به گزارش شفا آنلاین،محمد مهدی عشقی  اظهار کرد: از عصر فردا (پنجشنبه) سامانه بارشی جدید در سطح استان تهران فعال می شود و این سامانه بارشی به ویژه در شهرستان های فیروزکوه، دماوند، شمیرانات، شهریار و شمال تهران به صورت بارش باران، رگبار و رعد و برق، وزش باد و احتمال بارش تگرگ است.
وی با بیان اینکه در ارتفاعات استان نیز بارش برف پیش بینی می شود، گفت: در روز جمعه با نفوذ جریانات سرد شمالی کاهش محسوس دما بین پنج تا هشت درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.
رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی استان تهران به مسافران نوروزی توصیه کرد در عبور از گذرگاه های کوهستانی استان موارد ایمنی را رعایت کرده و از برپا کردن چادر و توقف طولانی در بستر و حاشیه رودخانه ها در این مدت خودداری کنند.
وی افزود: بر اساس بررسی و تحلیل اطلاعات و نقشه های پیش یابی و خروجی آخرین مدل های هواشناسی با گذر اموراج تراز میانی جو امروز (چهارشنبه) در سطح استان تهران در برخی ساعت ها وزش باد شدید پیش بینی می شود.
وی دمای امروز (چهارشنبه) شهر تهران را 15 درجه و کمینه دمای امشب پایتخت را هفت درجه سانتیگراد پیش بینی کرد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: