کد خبر: ۱۰۲۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۰ - ۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - 2016March 24
شفا آنلاین>اجتماعی>رئیس پلیس راه استان البرز از ترافیک پرحجم در جاده کرج -چالوس خبرداد وگفت: در این مسیر تردد با کندی صورت می گیرد.

به گزارش شفا آنلاین،سرهنگ رضا اکبری افزود: این بار ترافیکی پرحجم درلاین جنوبی ازمحدوده میدان امیرکبیر تا تونل شماره پنج است .
وی اضافه کرد: اکنون درخط شمالی جاده کرج -چالوس ترافیک روان گزارش شده است .
اکبری خاطرنشان کرد: ترافیک درآزادراه تهران - کرج -قزوین در هر دو مسیر شمالی و جنوبی عادی است .
وی خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود ازعصر امروز ترافیک درخط شمالی بزرگراه تهران - کرج درمحدوده شهرک خاتم تا پل فردیس و درآزادراه کرج - قزوین ازمحدوده پل فردیس تا مهرویلا سنگین شود.
وی یادآورشد : رانندگان هنگام سفر بویژه در محورهای کوهستانی علاوه بر مقررات راهنمایی ورانندگی ، تجهیزات ایمنی و وسایل گرمازا به همراه داشته باشند تا با مشکل مواجه نشوند.
وی خاطرنشان کرد: اطمینان از سلامت فنی خودروها لازمه سفرهای برون شهری به ویژه حرکت در مسیرهای کوهستانی و برفگیر است که رانندگان به آن توجه کنند.
وی تاکیدکرد: با توجه به وضعیت ترافیک درراه های استان می طلبد رانندگان درهنگام رانندگی صبرو شکیبایی داشته باشند.
رئیس پلیس راه استان البرز گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن 88255555 به صورت شبانه روز پاسخگوی وضعیت راه های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.
ازابتدای طرح نوروزی تا شامگاه چهارشنبه بیش از12میلیون و 500هزار تردد دراستان البرزانجام شده است .
استان البرز دارای یک هزار و500 کیلومتر آزاد راه ، بزرگراه ، راه اصلی و فرعی است که 18 درصد ترافیک کشور مربوط به جاده های این استان می باشد.ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: