کد خبر: ۹۹۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۰ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - 2016March 03
شفا آنلاین>اجتماعی>معاون مشارکت های مجمع خیرین سلامت کشور ازاهدای منزل دوبانوی خیرتهرانی به صورت صلح عمری برای بخش بهداشت ودرمان کشور خبر داد.

 به گزارش شفا آنلاین،سیدمحمد طباطبایی گفت: خانم باتما قلیچ بانوی خیرتهرانی منزل مسکونی خود درمنطقه جردن تهران را برای استفاده بیمارستان کودکان حضرت علی اصغر(ع) به صورت صلح عمری واگذارکرد.
این بانوی خیرمنزل خود را که بیش از 30 میلیارد ریال ارزش دارد را برای استفاده و به کارگیری در بخش بیمارستان و مرکز درمانی کودکان واگذار کرد.
همچنین یکی دیگر ازبستگان سببی این بانوی خیر به نام خانم موسوی منزل خود درمنطقه شهرک قدس تهران به صورت صلح عمری تقدیم بخش بهداشت و درمان کرد.
این دو باب منزل برای استفاده دربخش بهداشت و درمان از سوی این دوبانوی خیرتهرانی اهدا شده است.
معاون مشارکت های مجمع خیرین سلامت در مورد میزان ارزش این دو باب منزل اهدایی توسط این بانوان خیر، گفت: ارزش ریالی آن حدود 40 میلیارد برآورد شده است.
طباطبایی با بیان اینکه امیدواریم که برای کمک به حوزه بهداشت و درمان به موضوع واگذاری به صورت صلح عمری در کشور رواج یافته و فرهنگ سازی شود، تصریح کرد: این دو بانوی خیر تهرانی روز گذشته در دومین جلسه شورای مشارکت های بانوان مجمع خیرین سلامت کشور شرکت کردند.
وی اظهارکرد: سیدرضا نیری دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور نیزدرحاشیه دومین نشست شورای مشارکتهای بانوان خیرین سلامت نیز از اقدامات خیرخواهانه این دو بانوی تهرانی تقدیر و تشکر کرد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: