کد خبر: ۹۹۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۰ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - 2016February 29
شفا آنلاین>اجتماعی>در المپیک 2016 نیزمعیار اصلی وزارت ورزش و جوانان در تجلیل از مدال آوران همان آیین نامه خواهد بود.با توجه به اینکه المپیک ریو نیز در پیش است بنابراین طبق همان آیین نامه فعلی از مدال آوران تقدیر و تشکر به عمل خواهد آمد.

به گزارش شفا آنلاین،سید مناف هاشمی معاون توسعه،پشتیبانی و منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان در خصوص المپیک 2016 برزیل گفت:جامعه ورزش همیشه با حضور پررنگ خود در عرصه های بین المللی و سیاسی مشارکت خود را نشان داده است.چند سال گذشته آیین نامه ای تحت عنوان تقدیر و تجلیل از مدال آوران در عرصه های مختلف ورزشی به تصویب رسید که تا کنون این آیین نامه هیچ تغییری نداشته است.

وی در ادامه افزود:در المپیک 2016 نیزمعیار اصلی وزارت ورزش و جوانان در تجلیل از مدال آوران همان آیین نامه خواهد بود.با توجه به اینکه المپیک ریو نیز در پیش است بنابراین طبق همان آیین نامه فعلی از مدال آوران تقدیر و تشکر به عمل خواهد آمد.

مناف هاشمی با اشاره به نقش جامعه ورزشی در همه عرصه های جهانی تصریح کرد:ورزشکاران مانند دیگر شهروندان مشارکت عمومی در همه مسائل اجتماعی را دارند و از این راه خود را به جهانیان نشان می دهند که در کنار مقام معظم رهبری و دوشادوش دولت و مردم در خدمت گذاری به نظام جمهوری اسلامی هم نظر هستند.

وی بیان کرد:ورزشکاران باید همیشه در صحنه حضور داشته باشند تا پاسخ به موقع،کوبنده و قاطعی به ابر قدرت ها و صهیونیست ها بدهند.با توجه به اینکه در شرایط حساس جهانی به سر می بریم و تحریم های ظالمانه ای علیه ایران بوده است خیلی از کشورها تحمل دیدن ورزشکاران ایرانی را در عرصه های بین المللی ندارند از این رو ایران باید اقتدار خود را مانند گذشته در عرصه ورزش حفظ کند و به همین علت است که ورزشکاران در تلاش هستند تا مانع آسیب های احتمالی شوند و به طور قطع پیروز میدان خواهند بود.

شبکه مجازی آستان

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: