کد خبر: ۹۸۴۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۵ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - 2016February 22
شفا آنلاین>سلامت>«ما همیشه با همیم» ، ویژه برنامه 7 اسفندماه شبکه رادیویی سلامت است که در این روز از ساعت8 صبح در چهار شیفت برنامه سازی از موج اف. ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنوندگان می شود.
به گزارش شفا آنلاین، ویژه برنامه «ما همیشه با همیم»، روز انتخابات، هفتم اسفند ماه، از ساعت 8 صبح تا پایان زمان رأی گیری به منظور دعوت مردم به حضور گسترده و با شکوه در انتخابات تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.
سلامت یکی از زیر ساخت های کشور است و مجلس شورای اسلامی به عنوان رکن اولیه قانون گذاری، در حوزه با توجه به اینکه سلامت جامعه تاثیرگذار است و هر نماینده مجلس یک سفیر سلامت است. درهمین ارتباط، ویژه برنامه «ما همیشه با همیم» به موضوعاتی از قبیل نگاهی به دستاوردهای پزشکی و چگونگی افزایش خدمات بهداشتی و درمانی، آشنایی با مصوبات مجلس شورای اسلامی در کمیسیون بهداشت و درمان، معرفی قطب های علمی کشور و ... خواهد پرداخت.
ویژه برنامه «ما همیشه با همیم» عنوان برنامه ای از دو گروه برنامه ساز «بهداشت و تندرستی» و «سلامت اجتماعی» رادیو سلامت است که در چهار شیفت برنامه سازی؛ به تهیه کنندگی موسی نظری و گویندگی مصطفی مصطفوی و لیلا علوی از ساعت 8 الی 11 صبح، تهیه کنندگی مرتضی میلانی و گویندگی فیروزه آدابی از ساعت 11 الی 14، تهیه کنندگی سیما غفاری و گویندگی مژگان اسدی و دکتر ریاحی از ساعت 14 الی 17، تهیه کنندگی حسین فنایی و گویندگی رضا شجاعی از ساعت 17 تا پایان زمان رأی گیری با بخش هایی همچون آشنایی با کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، بیانات مقام معظم رهبری درباره انتخابات و اهمیت آن، گزارش از حضور مردم در حوزه های رای گیری در تهران و سایر مراکز استانها و ... از موج اف. ام ردیف 102 مگاهرتز پخش می شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: