کد خبر: ۹۵۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۰ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - 2016January 27
شفا آنلاین>سلامت>سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ، گفت: کد دار کردن برنج ها و جلوگیری از واردات بی رویه آن از عملکردهای مهم سازمان غذا و دارو است.

 به گزارش شفا آنلاین، محمد حسین قربانی افزود: در دو سال اخیر سازمان غذا و دارو در بسیاری از زمینه ها عملکرد بسیار خوبی داشته و در زمینه واردات برنج، کددار کردن برنج و جلوگیری از واردات بی رویه و ثبت سفارش و جلوگیری از واردات برخی محصولات از جمله روغن مدیریت های خوبی صورت گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: با اجرای طرح تحول نظام سلامت تحولات بسیار خوبی را در حوزه غذا و دارو داشته ایم و به رویکردهای غذای سالم و کنترل مواد غذایی از « مزرعه تا سفره» توجه شده است.
وی ادامه داد: همچنین به کنترل واردات بی رویه داروها، جامه عمل پوشانده شده است.
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: هر اندازه بتوانیم کیفیت محصولات داخلی را ارتقا دهیم، اعتماد مردم به محصولات غذایی بهتر خواهد شد و در اشتغال زایی نیز موثر خواهد بود.
قربانی افزود: مدیریت سازمان غذا و دارو در زمینه کاهش واردات داروها بسیار خوب بوده و امیدواریم این روند کاهشی ادامه داشته باشد و ما نیز در مجلس شورای اسلامی حمایت های لازم را از سازمان غذا و دارو خواهیم داشت.
 سال گذشته ارزش واردات دارو بالغ بر 585 میلیون دلار بوده است.
برچسب ها: سازمان ، غذا ، سلامت
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: