کد خبر: ۸۷۳۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶:۰۵ - ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - 2015November 28
شفا آنلاین>اجتماعی>سلامت >رئیس جمعیت هلال احمر با حضور در پایگاههای مرزی این جمعیت در مرز شلمچه، اذعان کرد: در حال حاضر هزار و 120پزشک، پرستار و امدادگر برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در عراق حضور دارند.

به گزارش شفا آنلاین،دکتر سیدامیرمحسن ضیائی ضمن بازدید از پایگاههای امدادی این جمعیت در مرز شلمچه، تصریح کرد: کادر پزشکی و درمانی و همچنین نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر در آن سوی مرزها، یعنی در کشور عراق همراه و همگام با زائران اربعین حسینی هستند.
وی ادامه داد: براساس آخرین آمارهای ارائه شده، تا پنجم آذرماه 10 هزار و 700 نفر از خدمات جمعیت هلال احمر در عراق بهره مند شده اند.

رئیس جمعیت هلال احمر در خصوص استقرار پایگاه های ثابت و سیار جمعیت هلال احمر به منظور خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در کشور عراق، گفت: در حال حاضر 43 پایگاه ثابت و موقت جمعیت هلال احمر ایران در نجف اشرف، کربلای معلی و بین مسیر نجف تا کربلا مستقر هستند.


به گفته وی، در داخل هر یک از چادرهای هلال احمر پزشک، پرستار و امدادگر به همراه تجهیزات درمانی و امدادی مورد نیاز و دارو وجود دارد.
ضیائی خاطرنشان کرد: در صورت اعلام نیاز از طرف دولت عراق مبنی بر امدادرسانی به زائران اربعین حسینی، نیروهای مستقر در پایگاههای جمعیت هلال احمر به داخل عراق اعزام خواهند شد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: