کد خبر: ۸۶۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۰ - ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - 2015November 17
شفا آنلاین>سلامت>چربی‌های سالم، آنتی اکسیدان ها، ویتامین‌ها و املاح معدنی موجود در برخی مواد غذایی در جوانتر ماندن و کند شدن اثرات پیری بسیار مؤثر است.
به گزارش شفا آنلاین،محققان موسسه علوم زیستی اخیراً کشف کرده‌اند که ریز مغذی‌های موجود در چای سبز از خطر حمله قلبی، سکته مغزی و بیماری عروقی پیشگیری می‌کند. ضمناً نوشیدن چای سبز باعث کاهش چین و چروک و از بین رفتن التهاب در بدن می‌شود.


یکی از دلایل سفید شدن زودرس مو کاهش مس در بدن است. بدن شما برای تولید رنگدانه برای پوست و مو نیاز به مس دارد و قارچ یکی از بهترین منابع حاوی مس است. تنها نصف فنجان قارچ 71 درصد میزان نیاز روزانه به مس را فراهم می‌کند.


خبر خوب برای دوستداران چدار این است که مصرف آن باعث حفظ درخشندگی دندان‌ها می‌شود. علاوه بر این ترکیبات موجود در این پنیر باعث کمک به دفع اسید در دهان و حفظ مینای دندان می‌شود. این نوع پنیر برای کاهش وزن هم مفید است.


در میان افراد 65 ساله به بالا، از هر 5 سقوط یک سقوط منجر به آسیب‌های جدی به استخوان‌ها می‌شود. آب گریپ فروت علاوه بر شیر می‌تواند تراکم استخوان‌ها را بهبود بخشد و از دست رفتن استخوان را کند کند.


مصرف غلات سبوس دار نیز پوست را جوان نگه می‌دارد و سرعت چین و چروک را کاهش می‌دهد.سلامانه

برچسب ها: چای سبز ، چین و چروک ، مس
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: