کد خبر: ۸۴۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۰ - ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - 2015November 08
شفا آنلاین>اجتماعی>معاون آموزشی دوره‌ی متوسطه گفت: طرح تعالی مدیریت در نظر دارد با این کار مدارس را رتبه بندی کند و مدارس منتخب شده را مورد تشویق قرار دهد.
به گزارش شفا آنلاین،مهندس زرافشان معاون آموزشی دوره‌ی متوسطه گفت: مدارس مجری طرح تعالی مدیریت به 5 هزار و 900 می‌رسد و با توجه به این که سال گذشته آموزش کمی با تأخیر انجام شد، شروع برنامه در سطح مدرسه نیز با تأخیر بود. لذا امسال همان تعداد را حفظ کردیم، به اضافه‌ی این که برای مدارس استثنایی امسال کارگاه‌هایی را برگزار کردیم.

وی افزود: دانشگاه فرهنگیان به عنوان یک نهاد علمی که مستقل است، براساس تفاهم نامه‌ای که تنظیم شده، ارزیابی پایانی طرح تعالی، که بر مبنای آن مدارس درجه‌بندی خواهند شد را برعهده دارد و خوشبختانه مقدمات برگزاری دوره‌ی آموزشی ارزیابان استان‌ها که از پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان انتخاب خواهند شد، فراهم شده و در یک ماه آینده دوره‌ی آموزشی را خواهیم داشت.

زرافشان اظهار داشت: این برنامه پیش از شروع سال تحصیلی شروع شده و مدیران مدارس تیم های خود را تشکیل دادند و الان در مرحله‌ی اجرایی هستند و بحث ارزیابی پایانی بعد از انجام فعالیت‌های آموزشی و تربیتی مدرسه، در مرداد ماه سال آینده انجام خواهد شد.

وی در پایان گفت: مدرسانی که تدریس مدیران را بر عهده دارند، در سال گذشته 400 نفر بودند امسال نیز دوره‌ی بازآموزی برای 150 مدرس برتر استان‌ها برقرار کردیم و می‌توانند ناظر بر اجرای برنامه‌ها باشند.yjc
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: