کد خبر: ۸۱۵۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۰ - ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - 2015October 14
شفا آنلاین>اجتماعی>رئیس اورژانس کشور از تنظیم سرود ملی اوژانس در مرکز فوریت‌های پزشکی مازندران خبر داد.

به گزارش شفا آنلاین،دکتر امین صابری‌نیا در مراسم آغاز نخستین المپیاد ورزشی فوریت‌های پزشکی کشور در مجتمع ورزشی وزارت کشور در ساری با بیان اینکه هدف از برگزاری این المپیاد نشاط‌بخشی به کارکنان اورژانس به دلیل فعالیت پراسترس آنها است، عنوان کرد: این المپیاد به منظور افزایش کارآیی خدمات‌رسانی به همکاران اورژانس انجام شده است، زیرا کارکنان اورژانس به دلیل نوع فعالیت دچار آسیب‌هایی می‌شوند و برای کاهش این آسیب‌ها باید ورزش گروهی را در دستور کار قرار دهند.

وی افزود: تا دو ماه آینده سرود ملی اورژانس به کمک اورژانس مازندران آماده می‌شود. هر ساله نیاز است یک سرود ملی برگزار شود.

صابری‌نیا درباره رشته‌های ورزشی نخستی المپیاد اورژانس‌های کشور تصریح کرد: چون امسال برای نخستین بار این مسابقات برگزار شد، تلاش بر آن بود که بر رشته‌های انفرادی اکتفا کنیم. از این رو این مسابقات در هفت رشته ورزشی از 46 مرکز فوریت‌های پزشکی سراسر کشور در حال برگزاری است.

صابری‌نیا با اشاره به اینکه کمیته فکری برای تهیه پرونده وضعیت اورژانس پیش بیماستانی تشکیل شد، تصریح کرد: مردم باید بدانند نوع خودرویی که مصدوم را با آن حمل می‌کنند با وضعیت جسمی و روحی‌اش هماهنگ باشد.

به گزارش ایسنا، نخستین المپیاد ورزش اورژانس کشور امروز با حضور 46 مرکز فوریت‌های پزشکی و 252 نفر آغاز شده و تا روز پنج شنبه ادامه دارد.ایسنا

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: