کد خبر: ۸۱۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۰ - ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - 2015October 13
شفا آنلاین>اجتماعی>یک جامعه شناس گفت: با رعایت برخی نکات ساده در محیط کار خود می‌توانیم روابط صحیح و دوستانه‌ای با همکاران برقرار کنیم.
به گزارش شفا آنلاین،شیوا وکیلی جامعه شناس  عنوان کرد: گاهی در محیط کار بی‌حوصله شده و قادر به برقراری ارتباط صحیح با همکاران خود نیستیم ولی با بکارگیری چند اصل ساده می‌توان رابطه صمیمی و درستی را با همکاران برقرار نمود.

وی در ادامه تاکید کرد: در آغاز یک روز کاری لبخند و احوال پرسی گرم می‌واند بسیار تاثیر گذار بوده و بعد از آن هنر سخن گفتن و حتی در موقعیت‌های مناسب، سخن از مسائل خارج از محیط کار در برقراری رابطه صمیمانه موثر است.

وکیلی تصریح کرد: نظر خواهی از همکاران در مورد مسائل مختلف، انتقال حال خوب خود به اطرافیان و تمجید از همکارانی که دارای استحقاق بوده در مواردی که قرار است از شخصی تعریف و یا به آن امتیاز دهیم، از موارد مهم برقراری ارتباط دوستانه می‌باشد.

این جامعه شناس در پایان افزود: دوری از غیبت و صحبت پشت سر دیگر همکاران  پاسخگویی به پیام‌ها و ایمیل‌های آنها از دیگر نکات مهم در برقراری روابط صحیح با همکاران در محیط کار است.yjc
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: