کد خبر: ۸۰۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۰ - ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - 2015October 07
شفا آنلاین>اجتماعی>برنامه‌ای با رویکرد تربیتی، آموزشی و ترویج فرهنگ ترافیک و ایمنی با همکاری وزارت آموزش و پرورش و راهنمایی رانندگی همه ساله با عنوان طلایه‌داران فرهنگ ترافیک اجرا می شود.
به گزارش شفا آنلاین،مهدی علی‌اکبرزاده مدیر کل امور فرهنگی هنری وزارت آموزش وپرورش  از برگزاری همایش با رویکردی آموزشی، فرهنگی و تربیتی در خصوص توجه به ایمنی در زندگی برای دانش‌آموزان خبر داد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: همه ساله پیرامون مشارکت دانش‌آموزان با پلیس راهنمایی و رانندگی و آشنایی و ترویج فرهنگ ترافیک و ایمنی این برنامه برگزار می‌شود و امسال ششمین دوره آن برگزار خواهد شد.

مدیر کل امور فرهنگی هنری وزارت آموزش وپرورش تصریح کرد: این برنامه با حضور مقامات دولتی وزیر آموزش و پرورش و شش هزار دانش‌آموز مقطع ابتدایی پایه پنجم و ششم در سراسر استان تهران با عنوان طلایه داران فرهنگ ترافیک اجرا می شود.

وی همچنین خاطر نشان کرد: از مهم ترین اهدافی که این برنامه دنبال می کند نهادینه کردن قانون راهنمایی و رانندگی بین دانش‌آموزان ابتدایی است.

علی‌اکبرزاده با بیان اینکه در حال حاضر ده میلیون نفر همیار پلیس در کشور وجود دارد گفت: بخشی از فرهنگیان هم با عنوان فرهنگیان ترافیک در این خصوص فعالیت می‌کنند.

وی در پایان به این موضوع اشاره داشت که مطابق با تفاهم‌نامه ای امضا شده بین وزارت آموزش و پرورش و راهنمایی و رانندگی،‌اجرای طرح طلایه‌داران فرهنگ ترافیک همه ساله اجرای می شود.

گفتنی است، این مراسم، امسال پانزدهم مهر ماه در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد.yjc
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: