کد خبر: ۷۸۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۵ - ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - 2015September 23
شفا آنلاین>اجتماعی>طرح رایگان عرضه بهداشتی دام در شهرستان تهران با همکاری 300 نفر از امروز اجرایی شد.
به گزارش شفا آنلاین،دکتر سید علی بابایی رییس اداره دامپزشکی شهرستان تهران گفت: اکیپ‌های نظارتی سیار اداره دامپزشکی شهرستان تهران صبح امروز و پس از هماهنگی‌های به عمل آمده جهت بازدید از 31 جایگاه عرضه و کشتار دام اعزام شدند.

دکتر سید علی بابایی ضمن اعلام این موضوع اضافه کرد: این طرح با همکاری 300 نفر شامل 167 نفر از دکتران دامپزشک، 103 نفر از کارشناسان بازرس گوشت و 30 نفر از روحانیون ناظر بر ذبح شرعی هم اکنون در حال اجرا و خدمت رسانی به شهروندان گرامی در شهر تهران هستند.

هماهنگی‌های اولیه‌، پشتیبانی و اطلاع رسانی طرح همزمان با اجرای طرح مذکور از طریق ستادهای مستقر در اداره کل دامپزشکی استان تهران، اداره دامپزشکی شهرستان تهران و ستاد مستقر در سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران به انجام می‌رسد.

دکتر سید علی بابایی رییس اداره دامپزشکی شهرستان تهران، در پایان گفت: از شهروندان محترم درخواست می‌کنیم که جهت تامین و کشتار دام‌های نذری به مراکز معرفی شده مراجعه و از خدمات رایگان اکیپ‌های نظارتی دامپزشکی استفاده و این اداره را در جهت ارتقای سطح سلامت جامعه از طریق پیشگیری از شیوع بیماریهای مشترک بین انسان و دام و عوامل عفونی بیماریزای منتقله از دام به انسان یاری نموده و نهایتا از آلودگی‌های زیست محیطی جلوگیری نمایند.yjc

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: