کد خبر: ۷۵۴۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۰ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - 2015August 30
شفا آنلاین>سلامت>مشاور رئیس جمهور گفت: جامعه بدون اخلاق به سمت انهدام پیش می‌رود و ناهنجاری های اجتماعی و اقتصادی حاصل این بد اخلاقی است.
به گزارش شفا آنلاین، سید رضا صالحی امیری در همایش کارمندان نمونه شهرستان شهریار که با حضور جمعی از مسئولان استانی، شهرستانی و منطقه‌ای در سالن شهید کافی شهریار برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مردم سرمایه اجتماعی و موتور محرکه دولت به شمار می‌روند و اعتماد مردم به دولت حائز اهمیت است.

وی افزود: استراتژی و راهبرد دولت بر محوریت اخلاق استوار است و چنین رویکردی برگرفته از اندیشه ناب امام راحل (ره) است که مبنای اصلی حرکتی‌اش بر اخلاق متمرکز بود.

صالحی امیری گفت: در فضای بی ثباتی و متشنج امکان توسعه وجود ندارد و جامعه‌ای که از اخلاق فاصله می‌گیرد به سمت انهدام پیش می‌رود.

وی افزود: اگر امروز در خصوص ایدز، اعتیاد، طلاق، ارتشاء، رشوه و پارتی بازی صحبت می‌کنیم، ریشه‌اش در بد اخلاقی و تخریب است.

مشاور رئیس جمهور و رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران یادآور شد: با تخریب و انگ زنی نمی‌توان به توسعه دست یافت و با انسجام،‌ وحدت، همدلی و همزبانی توأم با خود باوری، رشد و تعالی هرچه بیشتری حاصل می‌شود.

*بهره برداری از 163 میلیارد تومان پروژه عمرانی در هفته دولت

سعید ناجی فرماندار شهرستان شهریار نیز در ادامه این مراسم اظهار کرد: سعی و تلاش ما در هفته دولت در این شهرستان بر تشریح و تبیین دستاورد‌های دولت و تقویت همدلی و همزبانی با معرفی اقدامات سازنده عملیاتی شده استوار بود.

وی تصریح کرد:در هفته دولت 163 میلیارد تومان پروژه در قالب 40 طرح در حوزه‌های مختلف اعم از آموزشی، ورزشی و عمرانی به بهره برداری رسید که گام مثبت و سازنده‌ای در شهرستان شهریار و در راستای تحقق توسعه پایدار به شمار می‌رود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: