کد خبر: ۷۵۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۰ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - 2015August 27
شفا آنلاین>سلامت>بهنام صفوی ضمن امیدواری به روند بهبود خود از همه مردم ایران درخواست دعا دارد.

به گزارش شفا آنلاین،میلاد لطیفی مدیر برنامه بهنام صفوی  در خصوص حال عمومی این خواننده پاپ عنوان کرد: حال عمومی بهنام صفوی بد نیست اما پرتو درمانی باعث ایجاد لرزش هایی خفیف در بدن او شده است که البته این یک امر طبیعی است و جزء علائم شیمی درمانی محسوب می شود.

وی افزود: متاسفانه نوع تومور بد خیم است و از نظر روحی کمی ضعیف شده،که البته پرتودرمانی و شیمی درمانی به صورت ناخداگاه در فرد ایجاد افسردگی میکند،ولی خوشبختانه امید به زندگی و روحیه خود را حفظ کرده است.

لطیفی عنوان کرد: سالانه 200 الی 500 نفر جراحی مغز می شوند که متاسفانه این آمار بسیار زیاد است؛ تومور در بهترین جای مغز قرار گرفته است که خوشبختانه دسترسی به آن به راحتی انجام میگیرد.

وی افزود: بهنام صفوی قبل از انتشار خبر بیماری اش در مجلات و سایت ها در جریان بیماری خود بوده و از همان زمان تحت درمان قرار گرفت و همچنین علاقه ای به انتشار این خبر نداشت و تا جایی که توانست این بیماری را مخفی نگه داشت.

لطیفی اظهار داشت: پروفسور باباپور تمام تلاش خود را در خصوص روند بهبود این بیماری انجام داده است و با روش های درمانی متعدد سعی در از بین بردن سلول های اضافی را دارد و لازم به ذکر است تومور در حالت اولیه 4 سانت بوده که متاسفانه بعد از گذشت یک ماه به 7 سانت رسید و پزشکان حاذق در این زمینه گفته اند اگر بهنام بتواند دوام بیاورد تا 2 سال دیگر کاملا بهبود خواهد یافت.

لطیفی خاطرنشان کرد: من از زبان بهنام حرف میزنم و میگوییم همه اطرافیانش را دوست دارد و کاملا دنبال انرژی مـثبت و دعای خیر مردم برای بهبود این بیماری است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: