کد خبر: ۷۴۹۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۵ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - 2015August 27
شفا آنلاین>سلامت>معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 11 از برگزاری ویژه برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته پزشک (1 الی 6 شهریور ماه) در محلات 17 گانه خبر داد.
به گزارش شفا آنلاین،عباس طباطبایی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 11  با اشاره به اینکه اداره سلامت به مناسبت روز پزشک برنامه‌هایی را به منظور پیشبرد اهداف برای ارتقا و بهبود سطح سلامت شهروندان برگزار می‌شود اظهار داشت: در این راستا کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی با موضوعات اهمیت لزوم مراجعه به پزشک به جای خود درمانی، پیشگیری از بیماری‌ها، تشخیص و پیشگیری از بیماری کلیه، تاثیر چاقی در اختلال عملکرد هورمونها، تشخیص بیماری‌ آلزایمر و پیشگیری از آن و فوریت‌های پزشکی برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: برپایی ایستگاههای سلامت شامل ارائه خدمات ویزیت پزشک، غربالگری، سنجش تراکم استخوان، سرطان سینه، مامایی، روانشناسی و تست قند خون از جمله دیگر برنامه‌هایی است که در خانه‌های سلامت، مساجد سطح منطقه برگزار می شود.

طباطبایی تصریح کرد: تقدیر از بیمارستانهای سطح منطقه و مراکز درمانی خاص با حضور شهردار منطقه، معاون اجتماعی و فرهنگی، شهرداران و مدیران ادارات اجتماعی نواحی، دبیران شورایاری، کارشناسان سلامت منطقه و  نواحی، از جمله برنامه‌های مد نظر گرفته شده به مناسبت این روز است.

معاون فرهنگی و اجتماعی منطقه 11 با بیان اینکه نام گذاری اول شهریور به عنوان روز پزشک، گامی است به سوی پاسداشت و تکریم هرچه بیشتر سپید جامگانی که نام، نشان و رسالت آن‌ها قرین مفاهیم بلندی چون ایثار، صبر، امید و مهربانی است گفت: در این خصوص توزیع بروشور و کتابچه آموزشی به مناسبت هفته پزشک و اهدا گل در پاوین پزشکی در سطح بیمارستانها‌های منطقه انجام می‌شود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: