کد خبر: ۳۴۳۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۵ - ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024April 27
فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری ۶ متهم خبر داد که با وعده‌های فریبنده خرید خودرو، ۱۹۰ میلیارد تومان از شهروندان شیرازی کلاهبرداری کرده بودند.
شفاآنلاین>حادثه>سردار رهام بخش حبیبی گفت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس آگاهی و اعلام اینکه چند نفر با راه‌اندازی شرکت خودرو غدیر اسپادانا و مشارکت در فعالیت‌های اقتصادی و خرید و فروش خودرو، مبلغ ۱۹۰ میلیارد تومان را از آنان کلاهبرداری کرده‌اند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت. 
به گزارش شفاآنلاین:مأموران انتظامی در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که مدیران شرکت مذکور با توجه به تبلیغات گسترده در شبکه‌های مجازی، افراد زیادی را اغفال و اقدام به ثبت نام خودرو و اخذ وجه نقد کرده و پس از مدتی به علت ناتوانی در عمل به تعهدات، متواری شده اند. فرمانده انتظامی استان فارس ادامه داد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان تحقیقات خود را آغاز و مطلع شدند که ۳ نفر از متهمان به شهرستان کاشان متواری شده‌اند و ۳  نفر از آنان نیز در شیراز هستند. مأموران پلیس پس از اخذ نیابت قضایی به کاشان اعزام و طی دو عملیات، موفق شدند هر ۶   متهم را (در کاشان و شیراز) دستگیر کنند. این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان تا کنون مبلغ 190 میلیارد تومان کلاهبرداری کرده‌اند، گفت: کلاهبرداران پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: