کد خبر: ۳۴۳۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۴ - ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024April 28
كرامت مجموعه‌ای بی‌نظیر است كه در آن 90تن از دختران و پسران این مرز و بوم، از مهدكودك تا سال آخر دبیرستان و همچنین هنرستان، ‌مشغول به تعلیم و تربیت هستند تا مادران و پدران مسئول، لایق و دانشمند برای فردای این کشور در تمام عرصه های زندگی باشند.









قابل مشاهددسکتاپ


قایل مشاهده در موبایل

شفاآنلاین>حسین کاظمی >موسسه كرامت از سال 1380 فعالیت خود را با تلاش و همت جمعی از خیرین در جنوب شهر تهران و با هدف متعالی تبدیل شدن به مجموعه عام المنفعه ی نمونه در سطح کشور آغاز نمود و با حمایت نیکوکاران روز به روز فعالیت های خود را توسعه داد.

كرامت مجموعه‌ای بی‌نظیر است كه در آن 90تن از دختران و پسران این مرز و بوم، از مهدكودك تا سال آخر دبیرستان و همچنین هنرستان، ‌مشغول به تعلیم و تربیت هستند تا مادران وپدران مسئول، لایق و دانشمند برای فردای این کشور در تمام عرصه های زندگی باشند.

كرامت یك مؤسسه فرهنگی است كه خدمات درمانی، آموزشی، كارآفرینی و حمایتی نیز ارائه می دهد.

در بخش حمایتی سعی شده ‌است با حفظ كرامت انسانی خانواده ‌ها، حداكثر خدمات به ایتام، محرومان و فرزندان آنان داده شود.
كرامت به همة كسانی كه در بازشناسی و معرفی این مؤسسه همت می‌گمارند سپاس گفته و برای همة آنها‌ آرزوی ‌سلامتی و بهروزی و توفیق در فزونی كرامت انسانی و كمك به هموطنان نیازمند را از درگاه باری تعالی مسئلت دارد.

گفتنی است این موسسه خیریه طی سالهای اخیر از حمایت های مستقیم و غیرمستقیم پروفسور تقی نجابت ،جراح سرشناس ایرانی مقیم آلمان نیز بهره مند شده است.

 



نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: