کد خبر: ۷۴۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۰ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - 2015August 22
شفا آنلاین>اجتماعی>قائم مقام مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی گفت: تامین اجتماعی و زیر مجموعه های آن، بهترین شریک تجاری سرمایه گذاری داخلی و خارجی در حوزه های تولید و خدمات هستند.
به گزارش شفا آنلاین،رضا راعی قائم مقام مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه تامین اجتماعی بیشترین پتانسیل را در حوزه های مختلف تولید و خدمات دارد اظهار کرد: باید به دنبال ارتقا جایگاه این سازمان و توسعه همکاری های بین المللی در دوران پسا تحریم باشیم که با توجه به وسعت فعالیت های سازمان ، برنامه ریزی مناسب در این راستا الزامی است. 

وی با بیان اینکه هماهنگی های بین بخشی در تامین اجتماعی امر بسیار مهمی است تصریح کرد: با توجه به گستردگی حوزه فعالیت های سازمان و گردش مالی بیش از دو میلیارد دلاری ، هماهنگی بین بخشی در تمامی فعالیت ها از جمله حوزه بین الملل امری ضروری است. 

راعی ادامه داد: برای امکان توسعه فعالیت ها و حصول نتیجه مطلوب در زمینه بیمارستان سازی که از دیگر زمینه های فعالیت این سازمان است باید با شرکت های معتبر جهانی همکاری کنیم و نیز برای همکاری با آنها پیش قدم شویم .

قائم مقام مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی توریسم درمانی را نیز از بهترین زمینه های فعالیت دانست و گفت: در این زمینه باید کارگروهی شکل بگیرد و همگرایی و هم افزایی در سازمان مورد توجه باشد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: