کد خبر: ۷۴۱۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۰ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - 2015August 22
شفا آنلاین>اجتماعی>مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد گفت: در ارتباط با ارائه وایفا در خط یک قطار شهری مشهد سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری مشهد در حال فعالیت است و به ما قول دادند که تا پایان سال این مهم را به انجام برسانند.
به گزارش شفا آنلاین،قاسم طاهری اظهار کرد: آینده ما در بحث فرهنگ عمومی و استفاده از مترو مهم است و خوشبختانه امروز ما در متروهای شهر مشهد به هیچ وجه شاهد تکدی‌گری و شغل‌های کاذب نیستیم که البته در این مسیر باید مردم نیز همراهی بیشتری داشته باشند.

وی افزود: در برخی از موارد در قطار شهری شاهد بلند صحبت کردن با موبایل و یا حضور بانوان در قسمت آقایان و بالعکس هستیم که باید در این مورد مردم تذکر لازم را بدهند.

طاهری از ارائه اینترنت وایفا در قطار شهری مشهد خبر داد و بیان کرد: در ارتباط با فضای مجازی و ارائه وایفا در خط یک قطار شهری مشهد سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری مشهد در حال فعالیت است و به ما قول دادند که تا پایان سال این مهم را به انجام برسانند.

مدیرعامل سازمان شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد در پاسخ به این سئوال که سیستم وایفا مدنظر اینترنت و یا اینترنت است، گفت: هنوز در این ارتباط به نتیجه نرسیده‌ایم که البته هر دو بخش اینترنت و اینترنت متولی خاص خود را دارد و این آمادگی وجود دارد که در ایستگاه و مترو از این ظرفیت استفاده شود.

مدیرعامل سازمان شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد خاطرنشان کرد: در اروپا اکثر ایستگاه‌ها به وایفا متصل است و اطلاع ‌سانی به مردم از طریق راهبر نیز از همین شبکه انجام می‌شود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: