کد خبر: ۷۳۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۰ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - 2015August 19
شفا آنلاین>سلامت>یک نماینده مجلس گفت: عدم نظارت وزارت بهداشت، آب‌معدنی های قلابی را روانه بازار کرد.
به گزارش شفا آنلاین،محمد تقی توکلی عضو کمیسیون آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی  اظهار کرد: براساس گزارشات مشاهده شده، که برخی از افراد از سیستم آب شهر یا آب‌های زیرزمینی برداشت کرده و آب ها را در بطری‌ها می‌ریزند و تحت عنوان آب معدنی به فروش می‌رسانند، این در حالی است که دستگاه‌هایی که به افراد مجوز می‌دهند باید بر عملکرد آنها نظارت بیشتری داشته باشند.

نماینده مردم لرستان با بیان اینکه آب معدنی در کشور محصولی پر مصرف است و باید در تولید و صدور پروانه بهره برداری و توزیع آن نظارت شود، افزود: تا الان در این زمینه تعللی صورت گرفته که باعث بروز چنین مشکلی شده است.

وی ادامه داد: به دلیل انتقال بیماری‌ها از طریق آب، مجلس به وزارت بهداشت یک ماه فرصت داد تا نظارت بیشتری بر کارخانجات تولید آب معدنی داشته باشد.
توکلی تاکید کرد: باید کیفیت تولید آب معدنی در کشور بطوری باشد که همه مردم با اطمینان بیشتر آب‌های را مصرف کنند، زیرا این کار هم به نفع دولت است، هم به نفع جامعه.
توکلی در پایان گفت: به مردم توصیه می‌شود تا از آب معدنی‌های شناخته شده در بازار خریداری کنند تا جلوی سوء استفاده بعضی افراد که به صورت غیر قانونی فعالیت می‌کنند گرفته شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: