کد خبر: ۷۳۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۱ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - 2015August 18
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر
شفاآنلاین:جامعه>سلامت>رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر از آماده شدن محموله دارو و تجهیزات موسم حج خبر داد و گفت: این اقلام تحویل هواپیمایی شده است و بزودی به عربسان ارسال می‌شود.

به گزارش شفا آنلاین : سید علی مرعشی گفت: دارو تجهیزات لازم برای موسم حج تحویل هواپیمایی شده است.

وی با بیان اینکه از محموله ارسالی سرُم‌ها و شربت‌ها حذف شده است گفت: با این کار محموله ارسالی سبکتر اما مقدار آن افزایش یافته است.

به گفته رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر محموله‌ای که تحویل هواپیمایی شده بیش از 24 تن وزن دارد و بزودی به عربستان ارسال می‌شود.

وی در مورد راه‌اندازی کلینیک‌ها در مکه و عربستان گفت: اکنون یک تیم 5 نفره در عربستان مشغول دریافت مجوزها برای راه‌اندازی کلینیک‌ها و چیدمان دارو هستند.

مرعشی ادامه داد: فردا شب نیز یک تیم 36 نفره به مکه و مدینه اعزام می‌شوند تا مراکز پزشکی هلال احمر را در مکه و مدینه راه‌اندازی کنند.

وی با اشاره به اینکه یک بیمارستان در مکه و یکی نیز در مدینه برای حجاج ایرانی آماده می‌شود گفت: در تمام هتل‌های مکه پزشکان ما حاضر هستند و تاکنون مجوز حضور در 3 هتل مدینه نیز اخذ شده است.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر افزود: به دنبال این هستیم که تعداد هتل‌ها در مدینه را افزایش دهیم.

وی در مورد تعداد پزشکان حاضر در هتل‌ها گفت: از 2 تا 9 پزشک در هر هتل مستقر می‌شود، البته تعداد پزشکان بستگی به تعداد زائران در هتل دارد.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: