کد خبر: ۷۲۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۲ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - 2015August 07
شفا آنلاین>سلامت>وزیر بهداشت در پایان سفر کاری خود به استان مازندران طی مراسمی از تلاش های خبرنگاران حوزه سلامت در استان مازندران قدردانی کرد.
به گزارش شفا آنلاین - همزمان با فرا رسیدن روز خبرنگار وزیر بهداشت در پایان سفر کاری خود به استان مازندران که با همراهی خبرنگاران در بازدید از پروژه ها و مراکز بهداشتی درمانی در شهرستان ها و بخش های مختلف این استان نیز همراه بود، از تلاش های خستگی ناپذیر خبرنگاران به ویژه فعالان این حوزه در بخش سلامت قدردانی کرد.

وی با اثربخش خواندن اطلاع رسانی در بالا بردن آگاهی جامعه در حوزه پیشگیری از یک سو و نیز اطلاع از خدمات و اقدامات صورت گرفته را از  فعالیت های موثر خبرنگاران در رسانه دانست که توانسته یاری گر مسئولان این بخش در ارتقا سلامت افراد جامعه باشد.


دکتر هاشمی همچنین با اشاره به تعامل سازنده انجام شده با خبرنگاران، اظهار کرد: تاکنون با تعامل انجام شده با خبرنگاران رسانه‌های مختلف دیداری، شنیداری، صدا و سیما، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مکتوب و مجازی و شبکه‌های اجتماعی، بهداشت و درمان با کمترین حاشیه، از سوی خبرنگاران مواجه بود.

وی گفت:‌ بهداشت و درمان همچنان از خبرنگاران در این عرصه حمایت می‌کند و نقدهای سازنده خبرنگاران را پذیراست و امیدواریم که خبرنگاران نیز با کمک هم و قلم‌فرسایی‌های خود، یاری گر ما در ادامه مسیر و ارتقا بهداشت و درمان جامعه باشند

وزیر بهداشت در بخش دیگری از این مراسم با گرامیداشت فرا رسیدن روز خبرنگار، به تبیین رسالت سنگین این قشر در آگاهی بخشی به جامعه پرداخت و از تلاش های خبرنگاران در سراسر کشور به ویژه در اطلاع رسانی حوزه سلامت قدردانی کرد و گفت: نقش خبرنگاران در جامعه همانند یک شمشیر دو لبه است که می تواند در جهت تخریب و یا ارتقای فرهنگ جامعه تلاش کنند و اثرگذار باشند و وجدان انسان بهترین قاضی برای انتخاب بین دو راهی تخریب و یا ارتقای فرهنگ جامعه است.

وی در پایان سخنانش از تلاش های خبرنگاران حوزه سلامت مازندران قدردانی کرد.

در این مراسم از خبرنگاران خبرگزاری ها، پایگاههای خبری، روزنامه های سراسری و محلی و صدا وسیمای مرکز استان با حضور وزیر بهداشت، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و چند تن از مسئولان محلی تجلیل شد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: