کد خبر: ۶۶۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۱:۴۵ - ۰۴ تير ۱۳۹۴ - 2015June 25
شفا آنلاین>اجتماعی> با اتمام کار کارشناسي و تصويب هيئت وزيران، پرداختي ما به مراکز در نيمه دوم سال بر اساس يارانه جديد خواهد بود.

به گزارش شفا آنلاین، معاون امور توانبخشي سازمان بهزیستی کشور ضمن اعلام اينکه بررسي‌هاي کارشناسي براي تعيين يارانه مراکز نگهداري غيردولتي آغاز شده است.

حسين نحوي نژاد با اشاره به ماده 10 قانون جامع حمايت از معلولان اظهار کرد: «اين قانون دولت را مکلف مي‌کند که همه ساله بر اساس قيمت تمام شده ارائه خدمات، يارانه اي را که به مراکز غيردولتي ارائه دهنده خدمات به معلولان، سالمندان و بیماران مزمن روانی پرداخت مي‌کند را مورد بررسي قرار داده و افزايش آن را در هيات وزيران تصويب کند.»

به گفته وي، بر اساس روال سال‌هاي گذشته، در تلاشيم امسال نيز بررسي‌هاي کارشناسي که با همکاري سازمان مديريت و وزارت صنعت انجام مي‌شود را تا قبل از پايان نيمه اول سال به پايان برسانيم و آن را به هيئت دولت ببريم تا پرداختي ما به مراکز در نيمه دوم سال بر اساس يارانه جديد باشد.

معاون امور توانبخشی  سازمان بهزيستي کشور افزود: «به دنبال رشد حداقل 25 درصدي اين يارانه هستيم و در همين راستا بر لزوم برنامه‌ريزي دولت براي حمايت از خانواده‌هاي داراي معلول نيز تاکيد داريم.»



نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: