کد خبر: ۶۵۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۰ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - 2015June 13
شفاآنلاین:سلامت>درمان>مدیر کل نظارت و ارزیابی دارو و مواد مخدر سازمان غذا و دارو گفت: تمامی امکانات و تجهیزات کارخانجات دارویی کشور دارای تاییدیه وزارت بهداشت هستند.
به گزارش شفا آنلاین : دکتر مهدی پیرصالحی اظهار داشت: ۹۷ درصد داروهای مصرفی در کشور، در داخل تولید می شود و ۳ درصد مابقی نیز داروهایی است که وارد می شود که عمده این داروها، اقلام دارویی هستند که تکنولوژی آن در کشور وجود ندارد.

وی گفت: تمامی امکانات و تجهیزات تولیدی کارخانجات تولیدی داروی کشور زیر نظر وزارت بهداشت هستند و استانداردهای جهانی را نیز پاس می کنند و بعد از ورود به بازار نیز نمونه برداری نیز انجام می شود و اگر دارویی در سطح عرضه مشکلی داشته باشد آن دارو جمع آوری می شوند.

پیرصالحی در پایان گفت: تمامی داروهای تولید داخل از لحاظ کیفیت مطابق استانداردهای جهانی هستند و تاییدیه وزارت بهداشت و آزمایشگاه مرجع کنترل را دارند.

مهر

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
lmohamad
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
0
0
سلام اصلا موافق نیستم. همه فرق بین استامینوفن ایرانی وخارجی را بخوبی میدانیم. من امنیک هلندی مصرف میکنم 4روز پیدانکردم .داخلی مصرف کردم کارم به سونداژ کشید .مریض دیگری دارم که شیاف پیزاکودیل استفاده میکند جز شیاف شرکت ابوریحان دیگ انها کارساز نیستند..درست مثل خودرو پراید را که گرفته بودم از نمایندگی تامنزل که اوردم جوش اورد. ولی الان 7سال است تندر دارم یکبار هم به تعمیر گاه نرفتم.شما را به خدا اینده مردم را بخاطر پول تباه نکنید.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: