کد خبر: ۶۲۸۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۶ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - 2015May 21
رییس سازمان بهزیستی بیان کرد:
شفاآنلاین:جامعه>آسیب ها>رییس سازمان بهزیستی با بیان اینکه شیب صعودی آسیب های اجتماعی، جامعه را دچار چالش کرده است، گفت: با همکاری حوزه رفاه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، طرح شناسایی آسیب های اجتماعی از خرداد امسال آغاز می شود.
به گزارش شفا آنلاین : انوشیروان محسنی بندپی چهارشنبه شب در حاشیه آیین بدرقه 80 تن از مددجویان بهزیستی مازندران به مشهد مقدس در بابلسر در گفت و گو با خبرنگاران افزود: یکی از برنامه های اصلی بهزیستی کاهش آسیب های اجتماعی است.

وی بدون بیان آماری از وضعیت آسیب های اجتماعی طلاق، اعتیاد، دختران فراری و تکدیگری نسبت به سیر صعودی این آسیب ها ابراز نگرانی کرد و اظهار داشت: شناسایی این آسیب ها با ابزار علمی و تخصصی ضروری است.

وی به اهمیت بکارگیری نیروی انسانی بهزیستی که سرمایه این سازمان هستند اشاره کرد و اظهار داشت: به طور یقین برای کاهش آسیب های اجتماعی به کمک مردم، انجمن های خیریه و به ویژه محافل دانشگاهی نیاز جدی داریم.

محسنی بندپی به وجود مددجویان در نوبت دریافت خدمات مختلف سازمان بهزیستی کشور اشاره کرد و گفت: باید شرایطی را فراهم کنیم که جامعه تحت پوشش بهزیستی از تمام امکانات برای بالا رفتن روحیه، نشاط و توان جسمی بهره مند شوند.

رییس سازمان بهزیستی تصریح کرد: افرادی که به دلایل مختلف نتوانسته اند تحت پوشش و حمایت های تخصصی، علمی، حمایتی و دانش فنی بهزیستی قرار بگیرند، امسال مورد توجه قرار می گیرند.

به گفته معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تحت پوشش قرار گرفتن 40 هزار خانوار در سال جاری هدف گذاری اصلی سازمان بهزیستی است.

ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: