کد خبر: ۶۲۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۲ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - 2015May 17
مدیر عامل بیمارستان میلاد:
شفاآنلاین:جامعه>تامین اجتماعی>مدیر عامل بیمارستان میلاد گفت: مرکز تحقیقات بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی میلاد به عنوان اولین مرکز تحقیقات مصوب بیمارستانی در حوزه سازمان تأمین اجتماعی فعالیت خود را آغاز کرده که این مرکز توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ثبت شد.
به گزارش شفا آنلاین،دکتر محمود رضا فیاض با بیان این مطلب، افزود: مرکز پژوهش های بالینی بیمارستان در سال 1390 با تصویب هیئت مدیره بیمارستان تاسیس و شروع به فعالیت کرد و طی این مدت علاوه بر بررسی و اجرای طرح های پژوهشی متعدد و سایر فعالیت های مرتبط، پروسه تصویب و ثبت مراکز تحقیقاتی بالینی را در رشته های مختلف در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آغاز کرده است.
وی اظهار داشت: بر اساس اهداف استراتژیک، انجام فعالیت های تحقیقاتی از سیاست های مهم بیمارستان میلاد بوده و در این زمینه توسعه مدیریت دانش و نوآوری در فرایندهای بالینی بیمارستان به عنوان یکی از اهداف استراتژیک تعریف شده است.
مدیر عامل بیمارستان میلاد با اشاره به فراوانی انواع بیماری های سرطانی در کشور و مراجعه تعداد انبوهی از آنها به بیمارستان میلاد، تصریح کرد: این بیمارستان تبدیل به یکی از مراکز مهم تشخیص و درمان اولیه انواع سرطان ها شده و وجود اطلاعات با اهمیت در خصوص تنوع و فراوانی بیماران، لزوم تحقیق و بررسی در خصوص جنبه های مختلف بیماری های سرطانی را سبب شده است.
وی گفت: به منظور افزایش ظرفیت علمی بیمارستان میلاد و حضور در مجامع علمی انکولوژی و انتقال تجارب ارزشمند تشخیصی و درمانی بیمارستان در قالب کنگره ها، مقالات و انتشار مجلات علمی، پژوهشی وزارت بهداشت نسبت به ثبت و صدور مجوز تاسیس مرکز تحقیقات بالینی سرطان بیمارستان میلاد اقدام کرده است.
 
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: