کد خبر: ۵۹۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۰ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - 2015April 26
با حضور دکتر نوربخش؛
شفاآنلاین:تامین اجتماعی>بیمه>اولین جلسه شورای ورزش و سلامت سازمان تأمین اجتماعی با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد سازمان برگزار شد.
به گزارش شفا آنلاین،دکتر سید تقی نوربخش در این جلسه که با حضور اعضای این شورا برگزار شد؛ به اهمیت مقوله ورزش و تأثیر آن بر سلامت کارکنان پرداخت.
وی خواستار همدلی و همکاری ارکان مسئول سازمان در حوزه ورزش در سه مولفه بیرونی، درونی و الگوبندی شد.
دکتر نوربخش  افزود: تشریک مساعی و برنامه ریزی در خصوص المپیادهای ویژه مستمری بگیران و برنامه ریزی و اهتمام برای برگزاری ورزش های همگانی مختص مستمری بگیران با هدف ایجاد نشاط و حفظ سلامت در جامعه به عنوان مولفه های بیرونی باید مورد توجه قرار گیرد.
همچنین برگزاری المپیادهای ورزشی برای کارکنان شاغل و بازنشسته در سازمان تأمین  اجتماعی و برنامه ریزی برای برگزاری ورزش های همگامی برای کارکنان شاغل و بازنشسته و خانواده آنها از نکات مورد تأکید وی در بخش مولفه های درونی بود.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در بخش مولفه های الگوبندی، انجام مطالعات شناختی از وضعیت امکانات موجود، تدوین برنامه توسعه امکانات ورزشی با درنظرگرفتن الگوی تیپ بندی استان ها و عملیاتی کردن برنامه توسعه با توجه به الزامات، امکانات و اولویت های استان ها را از موارد قابل ملاحظه دانست.
دکتر نوربخش همچنین خواستار تسریع در تدوین برنامه های عملیاتی و بلندمدت مقوله وزشی به منظور ترسیم چشم انداز روشن آن در سازمان شد که موجب کاهش بی عدالتی در توزیع امکانات و بی برنامگی در هزینه های ورزشی خواهد شد.
همچنین در این جلسه مقرر شد، بانک اطلاعاتی از اماکن ورزشی سازمان برای شناخت وضع موجود و خرید خدمت و یا احداث  اماکن ورزشی تهیه و کمیته های تخصصی در زمینه آموزش، سلامت و پیشگیری، بانوان، ورزشهای همگانی، مسابقات، فرهنگی و عمرانی تشکیل شود.
اعضای شورای ورزش سازمان تأمین اجتماعی متشکل از معاونان درمان، اداری و مالی ، فرهنگی و اجتماعی، مشاور مدیرعامل و مدیر کل امور استانها، مدیر کل خدمات عمومی و رفاه، مشاور ورزشی مدیرعامل، مشاور مدیرعامل در امور بانوان و خانواده و مشاور مدیرعامل و مدیر کل روابط عمومی این سازمان است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: