کد خبر: ۳۴۵۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۰ - ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024June 07
روند درمانی و اقداماتی که برای بیماران ریوی انجام می شود کاملاً تحت پوشش بیمه نیستند.
شفا آنلاین:سلامت>فرشته عابد پرستار بیماران ریوی گفت:تعداد بیماران ریوی هیچ وقت کم نمی شود و هر ساله به تعداد آنها با توجه به استعمال دخانیات و قلیان در زنان و مردان افزوده می شود. مخصوصاً در فصل زمستان یا زیاد شدن ویروس همه گیر و آلودگی هوا تعداد مراجعین به این بخش بیشتر میشود.

به گزارش شفا آنلایندر زمان آلودگی هوا ماسک زدن خیلی غبار را کاور نمی کند و بهترین پیشنهاد برای بیماران ریوی خارج نشدن از منزل است.

در علم پزشکی زیر سن۱۸ سالگی کودک محسوب می شود. در مراجعین دریافت ریه بحث سن یا جنسیت مطرح نیست. زیرا بیمارانی که بیماری زمینه ایی مانند فشار خون یا دیابت دارند و یا افراد سیگاری بیشتر در معرض مشکلات ریوی هستند. افرادی که شرایط کاری خاصی داشتند و در معرض آلودگی بیشتری بوده اند متاسفانه بیشتر درگیر می شوند.اما مراجعین زیر ۱۸ سال کمتر هستند.

روند درمانی و اقداماتی که برای بیماران ریوی انجام می شود کاملاً تحت پوشش بیمه نیستند.

خانواده ها در معرض هزینه های سنگینی هستند. طبقه های های اجتماعی ضعیف تحت فشار قرار میگیرند و قطعاً باید تحت حمایت قرار میگرفتند.

کرونا در زیاد شدن بیماران ریوی بی تاثیر نبوده اما کرونا باعث دقیق تر شدن مردم به بیماری های ریوی شده است. دوره قبل کرونا و بعد کرونا تبدیل به یک تقویم زمانی شده است.

مردم با تغییر سبک زندگی و استفاده نکردن از سیگار و قلیان میتوانند به کاهش بیماری های ریوی کمک کنند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: